Zobrazit minimální záznam

Evaluation of the Introduction of a Long Term Program of Primary Prevention in Schools from the Teacher's Perspective
dc.contributor.advisorNevoralová, Monika
dc.creatorŠtosková, Jana
dc.date.accessioned2017-04-27T19:56:04Z
dc.date.available2017-04-27T19:56:04Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38025
dc.description.abstractPojetí: Bakalářská práce shrnuje poznatky a praktické zkušenosti s realizací dlouhodobého Programu primární prevence sociálně patologických jevů na základních školách na území Městské části Praha 14. Popisuje proces zavádění programu, jeho průběh a evaluaci spokojenosti z hlediska postoje jednotlivých škol zapojených do programu. Cíle: Cílem bakalářské práce je přinést informace umožňující porozumění náhledu, jakým pedagogové vnímají jednotlivé složky preventivního programu včetně jeho přínosu pro školu a pedagogický tým. Na základě těchto zjištění navrhnout opatření, která by měla vést ke zlepšení kvality a úrovně jednotlivých složek programu tak, aby odpovídala potřebám a požadavkům škol. Metody: Prostřednictvím kvalitativních a kvantitativních metod - dotazníková metoda, ohnisková skupina - je hodnocena spokojenost pedagogů se stávajícím programem. Soubor: Do výzkumného souboru bylo zahrnuto 6 základních škol na území Městské části Praha 14. Respondenty tohoto výzkumu byli ředitelé škol, školní metodici prevence a třídní učitelé. Celkem bylo osloveno 95 pedagogů. Výsledky: Evaluace spokojenosti pedagogů přinesla cenné podněty pro další snahu zkvalitnit a zintenzivnit spolupráci se školami, tj. více propojit působení preventivního programu roli pedagogů, více přizpůsobit jednotlivé složky...cs_CZ
dc.description.abstractConcept: This bachelor paper summarizes the findings and practical experience with the implementation of the long-term program Primary prevention of socially pathological phenomena in elementary schools in the area of the City of Prague Disctrict 14. It describes the process of implementation of the program, its progress and evaluation of satisfaction in terms of attitude of the schools involved in the program. Aims: The aim of this bachelor paper is to bring information that would enable a better understanding of how teachers perceive individual components of the prevention program, including its contribution to the school and the teaching team, and on the basis of these findings suggest measures, which should lead to the improvement of quality and level of individual program components to fit the needs and requirements of individual schools. Methods: The evaluation of teacher satisfaction with the current program in this paper is done through qualitative and quantitative methods - a questionnaire method, a focal group. Complex: The research complex involved 6 elementary schools in the area of the City of Prague District 14. Respondents of this research were headmasters, school methodologists and class teachers. On the whole, 95 educationalists were questioned. Results: The evaluation of teacher...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova. 1. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjectprimární prevence - sociálně patologické jevy - rizikové chování - evaluace - evaluace spokojenostics_CZ
dc.subjectprimary prevention - social pathology - risk behavior - Evaluation - Evaluation of satisfactionen_US
dc.titleZhodnocení zavedení dlouhodobého programu primární prevence do škol z pohledu pedagogických pracovníkůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-23
dc.description.departmentDepartment of Psychiatry First Faculty of Medicine and General University Hospital in Pragueen_US
dc.description.departmentPsychiatrická klinika 1. LF a VFN v Prazecs_CZ
dc.description.facultyFirst Faculty of Medicineen_US
dc.description.faculty1. lékařská fakultacs_CZ
dc.identifier.repId103335
dc.title.translatedEvaluation of the Introduction of a Long Term Program of Primary Prevention in Schools from the Teacher's Perspectiveen_US
dc.contributor.refereeŠťastná, Lenka
dc.identifier.aleph001370270
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAddictologyen_US
thesis.degree.disciplineAdiktologiecs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.degree.programSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs1. lékařská fakulta::Psychiatrická klinika 1. LF a VFN v Prazecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFirst Faculty of Medicine::Department of Psychiatry First Faculty of Medicine and General University Hospital in Pragueen_US
uk.faculty-name.cs1. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFirst Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs1.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAdiktologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enAddictologyen_US
uk.degree-program.csSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPojetí: Bakalářská práce shrnuje poznatky a praktické zkušenosti s realizací dlouhodobého Programu primární prevence sociálně patologických jevů na základních školách na území Městské části Praha 14. Popisuje proces zavádění programu, jeho průběh a evaluaci spokojenosti z hlediska postoje jednotlivých škol zapojených do programu. Cíle: Cílem bakalářské práce je přinést informace umožňující porozumění náhledu, jakým pedagogové vnímají jednotlivé složky preventivního programu včetně jeho přínosu pro školu a pedagogický tým. Na základě těchto zjištění navrhnout opatření, která by měla vést ke zlepšení kvality a úrovně jednotlivých složek programu tak, aby odpovídala potřebám a požadavkům škol. Metody: Prostřednictvím kvalitativních a kvantitativních metod - dotazníková metoda, ohnisková skupina - je hodnocena spokojenost pedagogů se stávajícím programem. Soubor: Do výzkumného souboru bylo zahrnuto 6 základních škol na území Městské části Praha 14. Respondenty tohoto výzkumu byli ředitelé škol, školní metodici prevence a třídní učitelé. Celkem bylo osloveno 95 pedagogů. Výsledky: Evaluace spokojenosti pedagogů přinesla cenné podněty pro další snahu zkvalitnit a zintenzivnit spolupráci se školami, tj. více propojit působení preventivního programu roli pedagogů, více přizpůsobit jednotlivé složky...cs_CZ
uk.abstract.enConcept: This bachelor paper summarizes the findings and practical experience with the implementation of the long-term program Primary prevention of socially pathological phenomena in elementary schools in the area of the City of Prague Disctrict 14. It describes the process of implementation of the program, its progress and evaluation of satisfaction in terms of attitude of the schools involved in the program. Aims: The aim of this bachelor paper is to bring information that would enable a better understanding of how teachers perceive individual components of the prevention program, including its contribution to the school and the teaching team, and on the basis of these findings suggest measures, which should lead to the improvement of quality and level of individual program components to fit the needs and requirements of individual schools. Methods: The evaluation of teacher satisfaction with the current program in this paper is done through qualitative and quantitative methods - a questionnaire method, a focal group. Complex: The research complex involved 6 elementary schools in the area of the City of Prague District 14. Respondents of this research were headmasters, school methodologists and class teachers. On the whole, 95 educationalists were questioned. Results: The evaluation of teacher...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, 1. lékařská fakulta, Psychiatrická klinika 1. LF a VFN v Prazecs_CZ
dc.identifier.lisID990013702700106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV