dc.contributor.advisor | Polcar, Miloslav | |
dc.creator | Pavelková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T08:55:51Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T08:55:51Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3805 | |
dc.description.abstract | Tato práce se chce pokusit nahlédnout způsoby, mechanismy a procesy, za kterých fotografie vznikají a čím a jak jsou tvořeny. Hledá funkce a možnosti znaku ve fotografii a snaží se pochopit jeho důležitost a podstatu ve fotografii. Klíčová slova: znak, kód, fotografie, umění, obraz, technika, sémiotika | en_US |
dc.description.abstract | Tato práce se chce pokusit nahlédnout způsoby, mechanismy a procesy, za kterých fotografie vznikají a čím a jak jsou tvořeny. Hledá funkce a možnosti znaku ve fotografii a snaží se pochopit jeho důležitost a podstatu ve fotografii. Klíčová slova: znak, kód, fotografie, umění, obraz, technika, sémiotika | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Znak, kód, symbol ve fotografii | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-23 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 21005 | |
dc.title.translated | Sign, Code and Symbol in Photography | en_US |
dc.contributor.referee | Šamšula, Pavel | |
dc.identifier.aleph | 000443620 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching Degree in Art for Lower and Higher Secondary Schools and Art Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy, střední školy a základní umělecké školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy, střední školy a základní umělecké školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching Degree in Art for Lower and Higher Secondary Schools and Art Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce se chce pokusit nahlédnout způsoby, mechanismy a procesy, za kterých fotografie vznikají a čím a jak jsou tvořeny. Hledá funkce a možnosti znaku ve fotografii a snaží se pochopit jeho důležitost a podstatu ve fotografii. Klíčová slova: znak, kód, fotografie, umění, obraz, technika, sémiotika | cs_CZ |
uk.abstract.en | Tato práce se chce pokusit nahlédnout způsoby, mechanismy a procesy, za kterých fotografie vznikají a čím a jak jsou tvořeny. Hledá funkce a možnosti znaku ve fotografii a snaží se pochopit jeho důležitost a podstatu ve fotografii. Klíčová slova: znak, kód, fotografie, umění, obraz, technika, sémiotika | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990004436200106986 | |