dc.contributor.advisor | Vítečková, Michaela | |
dc.creator | Šnajdrová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T20:28:53Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T20:28:53Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/38175 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce obsahuje teoretické základy projevů dominance mozkových hemisfér - laterality. Zabývá se vývojem laterality, jejím genotypem a fenotypem, stupni, typy a druhy laterality, zmiňuje se o následcích nevhodného výchovného působení na genotyp laterality a následné nápravě. Dále se zabývá diagnostikou laterality, a to především z pozice učitele. Základní myšlenkou této práce je podpora přirozeného vývoje dítěte prostřednictvím vhodného působení na lateralitu dítěte, konkrétně žáka s diagnózou dysfázie. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This bachelor thesis contains theoretical principals of expressions of the dominance of the brain hemispheres - laterality. It solves the development of laterality, its genotype and phenotype, levels, laterality types and species, refers to the educational consequences of the improper educational influence on genotype laterality and subsequent corrections. It also deals with the diagnosis of laterality, especially from a position of a teacher. The basic idea of this work is to support the natural development of a child through appropriate laterality effects on the child, specifically a student diagnosed with dysphasia. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | anamnéza | cs_CZ |
dc.subject | Dextrity Quotient | cs_CZ |
dc.subject | dominance mozkových hemisfér | cs_CZ |
dc.subject | druhy laterality | cs_CZ |
dc.subject | dysfázie | cs_CZ |
dc.subject | dysgrafie | cs_CZ |
dc.subject | dyskalkulie | cs_CZ |
dc.subject | dyslexie | cs_CZ |
dc.subject | fenotyp | cs_CZ |
dc.subject | genotyp | cs_CZ |
dc.subject | lateralita | cs_CZ |
dc.subject | stupně laterality | cs_CZ |
dc.subject | typy laterality | cs_CZ |
dc.subject | zkouška laterality | cs_CZ |
dc.subject | anamnesis | en_US |
dc.subject | Dextrity Quotient | en_US |
dc.subject | dominance of the brain hemispheres | en_US |
dc.subject | dysphasia | en_US |
dc.subject | dysgraphia | en_US |
dc.subject | dyscalculia | en_US |
dc.subject | dyslexia | en_US |
dc.subject | genotype | en_US |
dc.subject | laterality | en_US |
dc.subject | laterality levels | en_US |
dc.subject | laterality species | en_US |
dc.subject | laterality tests | en_US |
dc.subject | laterality types | en_US |
dc.subject | phenotype | en_US |
dc.title | Diagnóza laterality ve školním prostředí | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-06-21 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 93092 | |
dc.title.translated | Diagnosis of laterality in the school environment | en_US |
dc.contributor.referee | Krykorková, Hana | |
dc.identifier.aleph | 001369162 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce obsahuje teoretické základy projevů dominance mozkových hemisfér - laterality. Zabývá se vývojem laterality, jejím genotypem a fenotypem, stupni, typy a druhy laterality, zmiňuje se o následcích nevhodného výchovného působení na genotyp laterality a následné nápravě. Dále se zabývá diagnostikou laterality, a to především z pozice učitele. Základní myšlenkou této práce je podpora přirozeného vývoje dítěte prostřednictvím vhodného působení na lateralitu dítěte, konkrétně žáka s diagnózou dysfázie. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor thesis contains theoretical principals of expressions of the dominance of the brain hemispheres - laterality. It solves the development of laterality, its genotype and phenotype, levels, laterality types and species, refers to the educational consequences of the improper educational influence on genotype laterality and subsequent corrections. It also deals with the diagnosis of laterality, especially from a position of a teacher. The basic idea of this work is to support the natural development of a child through appropriate laterality effects on the child, specifically a student diagnosed with dysphasia. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013691620106986 | |