Zobrazit minimální záznam

Diagnosis of laterality in the school environment
dc.contributor.advisorVítečková, Michaela
dc.creatorŠnajdrová, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-27T20:28:53Z
dc.date.available2017-04-27T20:28:53Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38175
dc.description.abstractTato bakalářská práce obsahuje teoretické základy projevů dominance mozkových hemisfér - laterality. Zabývá se vývojem laterality, jejím genotypem a fenotypem, stupni, typy a druhy laterality, zmiňuje se o následcích nevhodného výchovného působení na genotyp laterality a následné nápravě. Dále se zabývá diagnostikou laterality, a to především z pozice učitele. Základní myšlenkou této práce je podpora přirozeného vývoje dítěte prostřednictvím vhodného působení na lateralitu dítěte, konkrétně žáka s diagnózou dysfázie.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis contains theoretical principals of expressions of the dominance of the brain hemispheres - laterality. It solves the development of laterality, its genotype and phenotype, levels, laterality types and species, refers to the educational consequences of the improper educational influence on genotype laterality and subsequent corrections. It also deals with the diagnosis of laterality, especially from a position of a teacher. The basic idea of this work is to support the natural development of a child through appropriate laterality effects on the child, specifically a student diagnosed with dysphasia.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectanamnézacs_CZ
dc.subjectDextrity Quotientcs_CZ
dc.subjectdominance mozkových hemisfércs_CZ
dc.subjectdruhy lateralitycs_CZ
dc.subjectdysfáziecs_CZ
dc.subjectdysgrafiecs_CZ
dc.subjectdyskalkuliecs_CZ
dc.subjectdyslexiecs_CZ
dc.subjectfenotypcs_CZ
dc.subjectgenotypcs_CZ
dc.subjectlateralitacs_CZ
dc.subjectstupně lateralitycs_CZ
dc.subjecttypy lateralitycs_CZ
dc.subjectzkouška lateralitycs_CZ
dc.subjectanamnesisen_US
dc.subjectDextrity Quotienten_US
dc.subjectdominance of the brain hemispheresen_US
dc.subjectdysphasiaen_US
dc.subjectdysgraphiaen_US
dc.subjectdyscalculiaen_US
dc.subjectdyslexiaen_US
dc.subjectgenotypeen_US
dc.subjectlateralityen_US
dc.subjectlaterality levelsen_US
dc.subjectlaterality speciesen_US
dc.subjectlaterality testsen_US
dc.subjectlaterality typesen_US
dc.subjectphenotypeen_US
dc.titleDiagnóza laterality ve školním prostředícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-21
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId93092
dc.title.translatedDiagnosis of laterality in the school environmenten_US
dc.contributor.refereeKrykorková, Hana
dc.identifier.aleph001369162
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce obsahuje teoretické základy projevů dominance mozkových hemisfér - laterality. Zabývá se vývojem laterality, jejím genotypem a fenotypem, stupni, typy a druhy laterality, zmiňuje se o následcích nevhodného výchovného působení na genotyp laterality a následné nápravě. Dále se zabývá diagnostikou laterality, a to především z pozice učitele. Základní myšlenkou této práce je podpora přirozeného vývoje dítěte prostřednictvím vhodného působení na lateralitu dítěte, konkrétně žáka s diagnózou dysfázie.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis contains theoretical principals of expressions of the dominance of the brain hemispheres - laterality. It solves the development of laterality, its genotype and phenotype, levels, laterality types and species, refers to the educational consequences of the improper educational influence on genotype laterality and subsequent corrections. It also deals with the diagnosis of laterality, especially from a position of a teacher. The basic idea of this work is to support the natural development of a child through appropriate laterality effects on the child, specifically a student diagnosed with dysphasia.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013691620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV