dc.contributor.advisor | Wildová, Radka | |
dc.creator | Horáčková, Pavla | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T09:03:32Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T09:03:32Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3823 | |
dc.description.abstract | The graduation theses has its target to present nowadays methods, procedures and trends in the teaching primordial handwriting area on the background of transforming Czech education. It concerns comparing the National currieulums of Czech republic and Great Britain. It seeks new attitudes and possibilities which could improve a relation between the Czech teachers and their teaching of primordial handwriting. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce si klade za cíl prezentovat současné metody, postupy a trendy v oblasti výuky prvopočátečního psaní na pozadí transformace českého školství. Zabývá se porovnáváním strategií Národního kurikula České republiky a Velké Británie, hledáním nových přístupů a možností, které by mohly obohatit vztah českých učitelů k výuce prvopočátečního psaní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Současné metody výuky prvopočátečního psaní v ČR v porovnání s národním programem VB (Anglie) | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 21039 | |
dc.title.translated | Contemporary Methods of Instruction in First Computer Writing Skills in the Czech Republic in Comparison with the British National Programme (England) | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 000447684 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce si klade za cíl prezentovat současné metody, postupy a trendy v oblasti výuky prvopočátečního psaní na pozadí transformace českého školství. Zabývá se porovnáváním strategií Národního kurikula České republiky a Velké Británie, hledáním nových přístupů a možností, které by mohly obohatit vztah českých učitelů k výuce prvopočátečního psaní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The graduation theses has its target to present nowadays methods, procedures and trends in the teaching primordial handwriting area on the background of transforming Czech education. It concerns comparing the National currieulums of Czech republic and Great Britain. It seeks new attitudes and possibilities which could improve a relation between the Czech teachers and their teaching of primordial handwriting. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990004476840106986 | |