dc.contributor.advisor | Křivánek, Zdeněk | |
dc.creator | Thurnwaldová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T09:05:54Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T09:05:54Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3831 | |
dc.description.abstract | Od začátku 90. let usiluje naše školství o /menu stylu i náplne výchovne vzdelávací práce. Výrazným znakem těchto posunú ve vzdelávací práci našich škol je alternativnost. Projevuje se napríklad v tom, že se objevilo několik variant vzdelávacích programu, školy různého typu, nejsou již jednotné učebnice, ale existuje nabídka řady nakladatelství učebnic různého pojetí. Kromě poměrně rozšířených vzdělávacích programu jako je Obecná škola. Základní škola. Národní škola se pracuje na některých školách i se vzdělávacími programy, které vycházejí ze zahraničních podnětu. Patří sem například školy, vyučující podle systému Marie Montcssoriové, Waldoriské školy, školy, které uplatňují Jenský plán a také školy, vycházející z programu Začít spolu. Cílem mé předkládané práce j e zjistit, jaké jsou zvláštnosti ve výuce počátečního čtení v 1. ročníku ve vzdělávacím programu "Začít spolu" proti jiným vzdělávacím programům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Od začátku 90. let usiluje naše školství o /menu stylu i náplne výchovne vzdelávací práce. Výrazným znakem těchto posunú ve vzdelávací práci našich škol je alternativnost. Projevuje se napríklad v tom, že se objevilo několik variant vzdelávacích programu, školy různého typu, nejsou již jednotné učebnice, ale existuje nabídka řady nakladatelství učebnic různého pojetí. Kromě poměrně rozšířených vzdělávacích programu jako je Obecná škola. Základní škola. Národní škola se pracuje na některých školách i se vzdělávacími programy, které vycházejí ze zahraničních podnětu. Patří sem například školy, vyučující podle systému Marie Montcssoriové, Waldoriské školy, školy, které uplatňují Jenský plán a také školy, vycházející z programu Začít spolu. Cílem mé předkládané práce j e zjistit, jaké jsou zvláštnosti ve výuce počátečního čtení v 1. ročníku ve vzdělávacím programu "Začít spolu" proti jiným vzdělávacím programům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Rozvíjení primární a preprimární gramotnosti ve vzdělávacím systému "Začít spolu" | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 20929 | |
dc.title.translated | The Development of Primary and Pre-Primary Literacy in the Educational System "Begin Together" (Začít spolu) | en_US |
dc.contributor.referee | Wildová, Radka | |
dc.identifier.aleph | 000447472 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Od začátku 90. let usiluje naše školství o /menu stylu i náplne výchovne vzdelávací práce. Výrazným znakem těchto posunú ve vzdelávací práci našich škol je alternativnost. Projevuje se napríklad v tom, že se objevilo několik variant vzdelávacích programu, školy různého typu, nejsou již jednotné učebnice, ale existuje nabídka řady nakladatelství učebnic různého pojetí. Kromě poměrně rozšířených vzdělávacích programu jako je Obecná škola. Základní škola. Národní škola se pracuje na některých školách i se vzdělávacími programy, které vycházejí ze zahraničních podnětu. Patří sem například školy, vyučující podle systému Marie Montcssoriové, Waldoriské školy, školy, které uplatňují Jenský plán a také školy, vycházející z programu Začít spolu. Cílem mé předkládané práce j e zjistit, jaké jsou zvláštnosti ve výuce počátečního čtení v 1. ročníku ve vzdělávacím programu "Začít spolu" proti jiným vzdělávacím programům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Od začátku 90. let usiluje naše školství o /menu stylu i náplne výchovne vzdelávací práce. Výrazným znakem těchto posunú ve vzdelávací práci našich škol je alternativnost. Projevuje se napríklad v tom, že se objevilo několik variant vzdelávacích programu, školy různého typu, nejsou již jednotné učebnice, ale existuje nabídka řady nakladatelství učebnic různého pojetí. Kromě poměrně rozšířených vzdělávacích programu jako je Obecná škola. Základní škola. Národní škola se pracuje na některých školách i se vzdělávacími programy, které vycházejí ze zahraničních podnětu. Patří sem například školy, vyučující podle systému Marie Montcssoriové, Waldoriské školy, školy, které uplatňují Jenský plán a také školy, vycházející z programu Začít spolu. Cílem mé předkládané práce j e zjistit, jaké jsou zvláštnosti ve výuce počátečního čtení v 1. ročníku ve vzdělávacím programu "Začít spolu" proti jiným vzdělávacím programům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990004474720106986 | |