Guerilla marketing
Guerilla marketing
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/38440Identifikátory
SIS: 92860
Kolekce
- Kvalifikační práce [18161]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Gerbery, Juraj
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
15. 6. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketing, Guerillový marketing, Jay Conrad Levinson, Ambient marketing, Viral marketing, Flashmob, Word-of-mouthKlíčová slova (anglicky)
Marketing, Guerilla marketing, Jay Conrad Levinson, Ambient marketing, Viral marketing, Flashmob, Word-of-mouthBakalářská práce pojednává o guerilla marketingu, který představuje nekonvenční formu propagování produktů a služeb. Cílem guerilla marketingu je překvapit, šokovat, udeřit na strategickém místě a za přijatelnou cenu. V obsahu práce je uvedena celková charakteristika netradičního marketingu, úloha na trhu nebo postupný vývoj. Také se budu zabývat typickými druhy guerilla marketingu nebo ukázkami jednotlivých kampaní. Nejvíce se zaměřím na kampaně, které byly zrealizované v České republice, i když se zde guerilla marketing vyskytuje poměrně zřídka. Nevšední druhy propagace se snaží pracovat s emocemi spotřebitele, proto se také v jedné části budu věnovat psychologii reklamy. Jako výzkumnou metodu použiji dotazník s obrázkovou přílohou. Účel mého výzkumu představuje zkoumání postoje lidí ke guerilla marketingu. Pokusím se zjistit, jak spotřebitelé reagují na tradiční typy propagace, a zda by uvítali větší výskyt nevšedních kampaní. Důležitou součástí výzkumu bude zkoumání celkového povědomí o dotyčném fenoménu.
The bachelor theses deals with guerilla marketing which presents an unconventional form of the products and services propagation. The aim of the guerilla marketing is surprise, to shock, to strike at the strategic location and the affordable price. The overall description of non-traditional marketing is mentioned in the theses content. I will also deal with the typical kinds of guerilla marketing or the samples of the individual campaigns. I will focus mainly on campaigns that have been realized in the Czech republic, even if the guerilla marketing relatively rarely occurs. Unusual types of the promotion are trying to work with the customer emotions, that is why I will deal with advertising psychology in one section. I'm going to use questionary with hooked illustration like the research method. The purpose of my research is exploring the human attitudes to the guerilla marketing. I will try to find out the consumer's reaction to the traditional types of advertising and whether they would welcome the more frequent uncommon campaigns. An important part of research will be investigation of the overall consciousness about the mentioned phenomenon.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...