Zobrazit minimální záznam

Guerilla marketing
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorDolejší, Tereza
dc.date.accessioned2017-04-27T21:26:30Z
dc.date.available2017-04-27T21:26:30Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38440
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o guerilla marketingu, který představuje nekonvenční formu propagování produktů a služeb. Cílem guerilla marketingu je překvapit, šokovat, udeřit na strategickém místě a za přijatelnou cenu. V obsahu práce je uvedena celková charakteristika netradičního marketingu, úloha na trhu nebo postupný vývoj. Také se budu zabývat typickými druhy guerilla marketingu nebo ukázkami jednotlivých kampaní. Nejvíce se zaměřím na kampaně, které byly zrealizované v České republice, i když se zde guerilla marketing vyskytuje poměrně zřídka. Nevšední druhy propagace se snaží pracovat s emocemi spotřebitele, proto se také v jedné části budu věnovat psychologii reklamy. Jako výzkumnou metodu použiji dotazník s obrázkovou přílohou. Účel mého výzkumu představuje zkoumání postoje lidí ke guerilla marketingu. Pokusím se zjistit, jak spotřebitelé reagují na tradiční typy propagace, a zda by uvítali větší výskyt nevšedních kampaní. Důležitou součástí výzkumu bude zkoumání celkového povědomí o dotyčném fenoménu.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor theses deals with guerilla marketing which presents an unconventional form of the products and services propagation. The aim of the guerilla marketing is surprise, to shock, to strike at the strategic location and the affordable price. The overall description of non-traditional marketing is mentioned in the theses content. I will also deal with the typical kinds of guerilla marketing or the samples of the individual campaigns. I will focus mainly on campaigns that have been realized in the Czech republic, even if the guerilla marketing relatively rarely occurs. Unusual types of the promotion are trying to work with the customer emotions, that is why I will deal with advertising psychology in one section. I'm going to use questionary with hooked illustration like the research method. The purpose of my research is exploring the human attitudes to the guerilla marketing. I will try to find out the consumer's reaction to the traditional types of advertising and whether they would welcome the more frequent uncommon campaigns. An important part of research will be investigation of the overall consciousness about the mentioned phenomenon.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectGuerillový marketingcs_CZ
dc.subjectJay Conrad Levinsoncs_CZ
dc.subjectAmbient marketingcs_CZ
dc.subjectViral marketingcs_CZ
dc.subjectFlashmobcs_CZ
dc.subjectWord-of-mouthcs_CZ
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectGuerilla marketingen_US
dc.subjectJay Conrad Levinsonen_US
dc.subjectAmbient marketingen_US
dc.subjectViral marketingen_US
dc.subjectFlashmoben_US
dc.subjectWord-of-mouthen_US
dc.titleGuerilla marketingcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-15
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId92860
dc.title.translatedGuerilla marketingen_US
dc.contributor.refereeGerbery, Juraj
dc.identifier.aleph001368179
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce pojednává o guerilla marketingu, který představuje nekonvenční formu propagování produktů a služeb. Cílem guerilla marketingu je překvapit, šokovat, udeřit na strategickém místě a za přijatelnou cenu. V obsahu práce je uvedena celková charakteristika netradičního marketingu, úloha na trhu nebo postupný vývoj. Také se budu zabývat typickými druhy guerilla marketingu nebo ukázkami jednotlivých kampaní. Nejvíce se zaměřím na kampaně, které byly zrealizované v České republice, i když se zde guerilla marketing vyskytuje poměrně zřídka. Nevšední druhy propagace se snaží pracovat s emocemi spotřebitele, proto se také v jedné části budu věnovat psychologii reklamy. Jako výzkumnou metodu použiji dotazník s obrázkovou přílohou. Účel mého výzkumu představuje zkoumání postoje lidí ke guerilla marketingu. Pokusím se zjistit, jak spotřebitelé reagují na tradiční typy propagace, a zda by uvítali větší výskyt nevšedních kampaní. Důležitou součástí výzkumu bude zkoumání celkového povědomí o dotyčném fenoménu.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor theses deals with guerilla marketing which presents an unconventional form of the products and services propagation. The aim of the guerilla marketing is surprise, to shock, to strike at the strategic location and the affordable price. The overall description of non-traditional marketing is mentioned in the theses content. I will also deal with the typical kinds of guerilla marketing or the samples of the individual campaigns. I will focus mainly on campaigns that have been realized in the Czech republic, even if the guerilla marketing relatively rarely occurs. Unusual types of the promotion are trying to work with the customer emotions, that is why I will deal with advertising psychology in one section. I'm going to use questionary with hooked illustration like the research method. The purpose of my research is exploring the human attitudes to the guerilla marketing. I will try to find out the consumer's reaction to the traditional types of advertising and whether they would welcome the more frequent uncommon campaigns. An important part of research will be investigation of the overall consciousness about the mentioned phenomenon.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990013681790106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV