Genderový rozměr interakce mezi vyučujícími a studujícími
Gender in the Interaction between Teachers and Students
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3865Identifikátory
SIS: 21083
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Smetáčková, Irena
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra psychologie
Datum obhajoby
16. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Diplomová práce je věnována problematice genderu na základní škole prvního stupně. V rámci gender je pozornost zaměřena na vztah mezi vyučujícími a žákem/žákyní ve vyučovacím procesu. Teoretická východiska objasňují význam gender z hlediska různých aspektů. Praktická část diplomové práce se zabývá postoji vyučujících k žákům a žákyním. Tyto postoje zkoumá prostřednictvím empirické metody, pozorování. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Diploma thesis deals with gender in Primary school. Attention in this field is focused especially on the relationship among the teacher and his/her students in the teaching process. Theoretical background makes clear meaning of gender from different aspects. Practical part of my diploma thesis deals with the teachers' attitude to pupils. These attitudes are found out through empirie method, observation. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)