Využití hry při výuce práv dítěte
The Use of Games for Instruction in the Rights of Children
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3921Identifikátory
SIS: 20907
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tomková, Anna
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
15. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Diplomová práce shrnuje poznatky týkající se práv dítěte zejména s ohledem na profesní výchovu. Hledá proto principy, které jsou na poli výchovy v souladu s filosofií Úmluvy o právech dítěte a posuzuje, zda-li se hra jako metoda výuky s těmito principy shoduje a lze ji proto využít při výuce práv dítěte. V praktické části je výzkum zaměřen na postoje učitelů k využívání didaktické hry a zjišťování, nakolik může být hra ve výuce pro děti přínosná a zajímavá. Dále je z her, které se v současné praxi používají a vztahují se k právům dítěte, vytvořen metodický soubor. Tato práce je určena především učitelům 1. stupně ZŠ. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Diploma project summarizes knowledge on children rights, especially in respect of professional education. Diploma work is therefore looking for principles that are in accordance with the philosophy of the Convention on the Rights of the Child, and evaluates whether game, as a metod of education, is in conformity with those principles and therefore applicable when teaching about children rights. In the practical part, research is focused on teachers and their attitude towards use of didactic games, and assessment of how much beneficial and interesting the game can be for children in educational process. Further on, a methodic file is created, containing games associated with children rights and used in current practice. The whole paper is designed primarily for 1st grade Elementary School teachers. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)