Využívání multimédií a multimediálních aplikací ve výuce chemie na SŠ v ČR
Employment of multimedia in chemistry education at high schools in the Czech Republic
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/39334Identifikátory
SIS: 79910
Kolekce
- Kvalifikační práce [20091]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Teplý, Pavel
Fakulta / součást
Přírodovědecká fakulta
Obor
Chemie se zaměřením na vzdělávání - Biologie se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra učitelství a didaktiky chemie
Datum obhajoby
13. 9. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Multimédia, dotazníkové šetření, prezentace, využívání multimédií, výuka na SŠ, ICT, informační a komunikační technologieKlíčová slova (anglicky)
Multimedia, questionnaire survey, presentation, employment of multimedia, high school education, ICT, information and communication technologiesBakalářská práce se zabývá problematikou multimediální podpory výuky chemie na středních školách. Přiblíží čtenáři možnosti využívání informačních a komunikačních technologií a to nejen při výuce chemie. Tyto technologie mají totiž významnou roli v moderním vyučování a procesu učení. Součástí práce je tvorba a vyhodnocení dotazníkového šetření, které podává přibližný přehled o výskytu a využívání multimédií a multimediálních aplikací v českých školách.
Bachelor thesis deals with multimedia support for teaching chemistry in secondary schools. Clarify reader the possibility of using ICT, not only in chemistry education. These technologies have an important role in modern teaching and learning process. Part of this work is the creation and evaluation of the questionnaire survey, which gives a rough overview on the prevalence and use of multimedia and multimedia applications in Czech schools.