Zobrazit minimální záznam

Children in a Multi-Cultural Environment in Primary School - Selected Aspects of Education of Foreign Children in Czech Primary Schools
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorWatzková, Eva
dc.date.accessioned2017-03-27T09:38:22Z
dc.date.available2017-03-27T09:38:22Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3940
dc.description.abstractProblematika vzdělávání dětí-cizinců1 v základních školách je pro české školství relativně novým tématem. Území, které dnes tvoří Českou republiku, bylo totiž i přes svou polohu ve středu Evropy po dlouhou dobu ve srovnání sjiným i zeměmi národnostně i rasově relativně homogenní. Bylo to dáno specifickým historickým vývojem zejména po druhé světové válce. Zatímco v roce 1930 se k české národnosti hlásilo na území České republiky jen 70% obyvatel, v roce 1950 již celých 95 /o (Čaněk, 2003). Postupně po sobě následující Holocaust, odsun sudetských Nemcu, nasledne uzavření hranic v totalitním režimu a konečně rozpad Československa zemi národnostně homogenizoval. Minority v republice tvořily v roce 1998 jen 4% obyvatelstva (Šišková, 1998. s. 41). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractProblematika vzdělávání dětí-cizinců1 v základních školách je pro české školství relativně novým tématem. Území, které dnes tvoří Českou republiku, bylo totiž i přes svou polohu ve středu Evropy po dlouhou dobu ve srovnání sjiným i zeměmi národnostně i rasově relativně homogenní. Bylo to dáno specifickým historickým vývojem zejména po druhé světové válce. Zatímco v roce 1930 se k české národnosti hlásilo na území České republiky jen 70% obyvatel, v roce 1950 již celých 95 /o (Čaněk, 2003). Postupně po sobě následující Holocaust, odsun sudetských Nemcu, nasledne uzavření hranic v totalitním režimu a konečně rozpad Československa zemi národnostně homogenizoval. Minority v republice tvořily v roce 1998 jen 4% obyvatelstva (Šišková, 1998. s. 41). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDítě v multikulturním prostředí základní školy - vybrané aspekty vzdělávání dětí-cizinců v českých základních školáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-16
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId21017
dc.title.translatedChildren in a Multi-Cultural Environment in Primary School - Selected Aspects of Education of Foreign Children in Czech Primary Schoolsen_US
dc.contributor.refereeTomková, Anna
dc.identifier.aleph000452319
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csProblematika vzdělávání dětí-cizinců1 v základních školách je pro české školství relativně novým tématem. Území, které dnes tvoří Českou republiku, bylo totiž i přes svou polohu ve středu Evropy po dlouhou dobu ve srovnání sjiným i zeměmi národnostně i rasově relativně homogenní. Bylo to dáno specifickým historickým vývojem zejména po druhé světové válce. Zatímco v roce 1930 se k české národnosti hlásilo na území České republiky jen 70% obyvatel, v roce 1950 již celých 95 /o (Čaněk, 2003). Postupně po sobě následující Holocaust, odsun sudetských Nemcu, nasledne uzavření hranic v totalitním režimu a konečně rozpad Československa zemi národnostně homogenizoval. Minority v republice tvořily v roce 1998 jen 4% obyvatelstva (Šišková, 1998. s. 41). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enProblematika vzdělávání dětí-cizinců1 v základních školách je pro české školství relativně novým tématem. Území, které dnes tvoří Českou republiku, bylo totiž i přes svou polohu ve středu Evropy po dlouhou dobu ve srovnání sjiným i zeměmi národnostně i rasově relativně homogenní. Bylo to dáno specifickým historickým vývojem zejména po druhé světové válce. Zatímco v roce 1930 se k české národnosti hlásilo na území České republiky jen 70% obyvatel, v roce 1950 již celých 95 /o (Čaněk, 2003). Postupně po sobě následující Holocaust, odsun sudetských Nemcu, nasledne uzavření hranic v totalitním režimu a konečně rozpad Československa zemi národnostně homogenizoval. Minority v republice tvořily v roce 1998 jen 4% obyvatelstva (Šišková, 1998. s. 41). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990004523190106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV