Rozšíření pojmu shodné zobrazení na základní škole či nižším gymnáziu
Extending the Term of Congruence in Higher Primary School and/or Lower High School
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3949Identifikátory
SIS: 21385
Kolekce
- Kvalifikační práce [19157]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Sýkora, Václav
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - německý jazyk
Katedra / ústav / klinika
Katedra matematiky a didaktiky matematiky
Datum obhajoby
29. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Se skládáním shodných zobrazení jsem se poprvé setkala v prvním ročníku vysoké školy. Bylo to zajímavé rozšíření a propojení znalostí ze školy střední a základní, poznatky se najednou dostaly do souvislosti a získaly nový rozměr. Současně mě napadlo, že by tuto látku, nebo přesněji její základy, zejména skládání dvou osových souměrností, byli schopni pochopit i žáci mnohem mladší. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Se skládáním shodných zobrazení jsem se poprvé setkala v prvním ročníku vysoké školy. Bylo to zajímavé rozšíření a propojení znalostí ze školy střední a základní, poznatky se najednou dostaly do souvislosti a získaly nový rozměr. Současně mě napadlo, že by tuto látku, nebo přesněji její základy, zejména skládání dvou osových souměrností, byli schopni pochopit i žáci mnohem mladší. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)