Rozvoj čtenářství žáků 1. ročníků prostřednictvím genetické metody
The Development of Reading Skills in First Graders using the Genetic Method
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3965Identifikátory
SIS: 20619
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Křivánek, Zdeněk
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
15. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Cílem mé diplomové práce je zjišťování rozvoje čtenářství žáků v prvním ročníku s využitím genetické metody. Teoretická část pojednává o cílech výuky čtení v první třídě v jednotlivých vzdělávacích programech i v Rámcovém vzdělávacím programu. Dále se zabývám současnými metodami používanými v prvních třídách - podrobněji o genetické metodě. Na základě odborné literatury se věnuji čtenářství a jeho rozvoji. Důležitou součástí je vytažení nejdůležitějších informací o žáku mladšího školního věku. V druhé části se reflektuji výsledky výzkumu, který jsem uskutečnila ve třech základních školách. Rozvoj čtenářství sleduji u genetické skupiny, experimentální skupiny. Následněji porovnávám se skupinou kontrolní, analyticko - syntetickou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Cílem mé diplomové práce je zjišťování rozvoje čtenářství žáků v prvním ročníku s využitím genetické metody. Teoretická část pojednává o cílech výuky čtení v první třídě v jednotlivých vzdělávacích programech i v Rámcovém vzdělávacím programu. Dále se zabývám současnými metodami používanými v prvních třídách - podrobněji o genetické metodě. Na základě odborné literatury se věnuji čtenářství a jeho rozvoji. Důležitou součástí je vytažení nejdůležitějších informací o žáku mladšího školního věku. V druhé části se reflektuji výsledky výzkumu, který jsem uskutečnila ve třech základních školách. Rozvoj čtenářství sleduji u genetické skupiny, experimentální skupiny. Následněji porovnávám se skupinou kontrolní, analyticko - syntetickou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)