Zobrazit minimální záznam

Pupils? Ideas about Fractions
dc.contributor.advisorSlezáková, Jana
dc.creatorKalousová, Lenka
dc.date.accessioned2017-03-27T09:58:01Z
dc.date.available2017-03-27T09:58:01Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3969
dc.description.abstractThe aim of my work will be finding out pupils' ideas about fractions. I will choose children who have no experince or just small experience with the fractions from school. My work will be made of two main parts. The first one will be concentrated on the experiments, their recording and taking notes, but mainly on the analysis of solution to problems by children. This part will consist as a side issue utilization the aids for teaching the fractions. The second part will be made of description of my solution to problems about fractions, which were assign to me. This part will be completed by my reflection. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bude zjistit, jaké představy o zlomcích mají děti, které se v učivu s nimi ještě nesetkaly. Diplomová práce se bude skládat ze dvou hlavních částí. První část bude zaměřena na experimenty, záznam jejich průběhu a především na analýzu řešení úloh dětmi. Tato část bude též okrajově věnována využitím pomůcek při výuce zlomků. Druhá část bude tvořena popisem mého řešení úloh o zlomcích, jež mi byly zadány. Tento popis bude doprovázen sebereflexí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePředstavy žáků o zlomcíchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-15
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20883
dc.title.translatedPupils? Ideas about Fractionsen_US
dc.contributor.refereeZapotilová, Eva
dc.identifier.aleph001189130
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem mé diplomové práce bude zjistit, jaké představy o zlomcích mají děti, které se v učivu s nimi ještě nesetkaly. Diplomová práce se bude skládat ze dvou hlavních částí. První část bude zaměřena na experimenty, záznam jejich průběhu a především na analýzu řešení úloh dětmi. Tato část bude též okrajově věnována využitím pomůcek při výuce zlomků. Druhá část bude tvořena popisem mého řešení úloh o zlomcích, jež mi byly zadány. Tento popis bude doprovázen sebereflexí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of my work will be finding out pupils' ideas about fractions. I will choose children who have no experince or just small experience with the fractions from school. My work will be made of two main parts. The first one will be concentrated on the experiments, their recording and taking notes, but mainly on the analysis of solution to problems by children. This part will consist as a side issue utilization the aids for teaching the fractions. The second part will be made of description of my solution to problems about fractions, which were assign to me. This part will be completed by my reflection. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011891300106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV