Didaktické testy pro vnitřní evaluaci škol v chemii
Didactic Tests for the Internal Evaluation of Schools in Chemistry
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3970Identifikátory
SIS: 20953
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vaňková, Věra
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - biologie - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - chemie
Katedra / ústav / klinika
Katedra chemie a didaktiky chemie
Datum obhajoby
23. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Práce je zaměřena na analýzu dosažených výsledků při řešení testových úloh, z oblasti chemie (ZŠ) a na posouzení vypovídající schopnosti testových úloh. Práce zkoumá, jak si žáci vedli při vyplňování souboru testových úloh CH1 (135 žáků), CH2 (96 žáků), CH3 (95 žáků), jak a s kterými úlohami si poradili různé skupiny žáků (nejlepší/nejhorší, chlapci/dívky). Testové úlohy prokázaly schopnost rozlišit v rámci diskriminace lepší žáky od horších. Obecně lze říci, že obtížnost úloh byla (až na výjimky) vyhovující. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Práce je zaměřena na analýzu dosažených výsledků při řešení testových úloh, z oblasti chemie (ZŠ) a na posouzení vypovídající schopnosti testových úloh. Práce zkoumá, jak si žáci vedli při vyplňování souboru testových úloh CH1 (135 žáků), CH2 (96 žáků), CH3 (95 žáků), jak a s kterými úlohami si poradili různé skupiny žáků (nejlepší/nejhorší, chlapci/dívky). Testové úlohy prokázaly schopnost rozlišit v rámci diskriminace lepší žáky od horších. Obecně lze říci, že obtížnost úloh byla (až na výjimky) vyhovující. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)