Zobrazit minimální záznam

The Precocious Reader in the First Grade of Primary School
dc.contributor.advisorWildová, Radka
dc.creatorBrejlová, Helena
dc.date.accessioned2017-03-27T09:59:57Z
dc.date.available2017-03-27T09:59:57Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3975
dc.description.abstractPři vstupu do 1. ročníku základní školy se u dítěte posuzuje úroveň jeho schopností z hlediska následného bezproblémového vzdělávání ve škole. Často se však při tomto procesu věnuje velká pozornost odhalení některých nedostatků a nebere se v úvahu případná rozvinutější schopnost, která může také ovlivnit školní výuku u dítěte. Z tohoto důvodu jsem se rozhodla zaměřit svou diplomovou práci na předčasné čtenáře, neboť ti patří k dětem, u nichž je dovednost čtení, která má být rozvíjena až ve školní výuce, již rozvinuta, a proto by měla být tato skutečnost brána v úvahu a následně zohledněna během školní výuky. Teoretická část této práce je nejprve věnována předškolnímu vzdělávání, neboť to pokládá základy pro další vzdělávání dětí a během něj si děti osvojují základní schopnosti a dovednosti, na které se poté ve školní výuce navazuje. Jsou zde vymezena také specifika předškolního dítěte, na nichž je předškolní vzdělávání založeno. V kapitole o předškolní přípravě dítěte na čtení je popsána problematika kolem předčasných čtenářů. Další část se zaměřuje na období přechodu dítěte do školní docházky, kde se pozornost soustřeďuje na důležité změny, které proběhnou ve způsobu života dítěte, jeho okolí i v samotné dětské osobnosti. V této oblasti se také objevuje otázka školní připravenosti a zralosti dítěte....en_US
dc.description.abstractPři vstupu do 1. ročníku základní školy se u dítěte posuzuje úroveň jeho schopností z hlediska následného bezproblémového vzdělávání ve škole. Často se však při tomto procesu věnuje velká pozornost odhalení některých nedostatků a nebere se v úvahu případná rozvinutější schopnost, která může také ovlivnit školní výuku u dítěte. Z tohoto důvodu jsem se rozhodla zaměřit svou diplomovou práci na předčasné čtenáře, neboť ti patří k dětem, u nichž je dovednost čtení, která má být rozvíjena až ve školní výuce, již rozvinuta, a proto by měla být tato skutečnost brána v úvahu a následně zohledněna během školní výuky. Teoretická část této práce je nejprve věnována předškolnímu vzdělávání, neboť to pokládá základy pro další vzdělávání dětí a během něj si děti osvojují základní schopnosti a dovednosti, na které se poté ve školní výuce navazuje. Jsou zde vymezena také specifika předškolního dítěte, na nichž je předškolní vzdělávání založeno. V kapitole o předškolní přípravě dítěte na čtení je popsána problematika kolem předčasných čtenářů. Další část se zaměřuje na období přechodu dítěte do školní docházky, kde se pozornost soustřeďuje na důležité změny, které proběhnou ve způsobu života dítěte, jeho okolí i v samotné dětské osobnosti. V této oblasti se také objevuje otázka školní připravenosti a zralosti dítěte....cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePředčasný čtenář v prvním ročníku základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId21093
dc.title.translatedThe Precocious Reader in the First Grade of Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph000447670
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPři vstupu do 1. ročníku základní školy se u dítěte posuzuje úroveň jeho schopností z hlediska následného bezproblémového vzdělávání ve škole. Často se však při tomto procesu věnuje velká pozornost odhalení některých nedostatků a nebere se v úvahu případná rozvinutější schopnost, která může také ovlivnit školní výuku u dítěte. Z tohoto důvodu jsem se rozhodla zaměřit svou diplomovou práci na předčasné čtenáře, neboť ti patří k dětem, u nichž je dovednost čtení, která má být rozvíjena až ve školní výuce, již rozvinuta, a proto by měla být tato skutečnost brána v úvahu a následně zohledněna během školní výuky. Teoretická část této práce je nejprve věnována předškolnímu vzdělávání, neboť to pokládá základy pro další vzdělávání dětí a během něj si děti osvojují základní schopnosti a dovednosti, na které se poté ve školní výuce navazuje. Jsou zde vymezena také specifika předškolního dítěte, na nichž je předškolní vzdělávání založeno. V kapitole o předškolní přípravě dítěte na čtení je popsána problematika kolem předčasných čtenářů. Další část se zaměřuje na období přechodu dítěte do školní docházky, kde se pozornost soustřeďuje na důležité změny, které proběhnou ve způsobu života dítěte, jeho okolí i v samotné dětské osobnosti. V této oblasti se také objevuje otázka školní připravenosti a zralosti dítěte....cs_CZ
uk.abstract.enPři vstupu do 1. ročníku základní školy se u dítěte posuzuje úroveň jeho schopností z hlediska následného bezproblémového vzdělávání ve škole. Často se však při tomto procesu věnuje velká pozornost odhalení některých nedostatků a nebere se v úvahu případná rozvinutější schopnost, která může také ovlivnit školní výuku u dítěte. Z tohoto důvodu jsem se rozhodla zaměřit svou diplomovou práci na předčasné čtenáře, neboť ti patří k dětem, u nichž je dovednost čtení, která má být rozvíjena až ve školní výuce, již rozvinuta, a proto by měla být tato skutečnost brána v úvahu a následně zohledněna během školní výuky. Teoretická část této práce je nejprve věnována předškolnímu vzdělávání, neboť to pokládá základy pro další vzdělávání dětí a během něj si děti osvojují základní schopnosti a dovednosti, na které se poté ve školní výuce navazuje. Jsou zde vymezena také specifika předškolního dítěte, na nichž je předškolní vzdělávání založeno. V kapitole o předškolní přípravě dítěte na čtení je popsána problematika kolem předčasných čtenářů. Další část se zaměřuje na období přechodu dítěte do školní docházky, kde se pozornost soustřeďuje na důležité změny, které proběhnou ve způsobu života dítěte, jeho okolí i v samotné dětské osobnosti. V této oblasti se také objevuje otázka školní připravenosti a zralosti dítěte....en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990004476700106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV