dc.contributor.advisor | Wildová, Radka | |
dc.creator | Čekalová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T10:00:48Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T10:00:48Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3978 | |
dc.description.abstract | Vstup dítěte do školy je velkým krokem nejen v životě dítěte, ale celé rodiny. Dochází ke změnám v některých návycích rodiny ( hlavně tam, kde dítě nenavštěvovalo mateřskou školu ). Rodiče se snaží dítěti vstup do školy zpříjemnit a také ulehčit, protože pro prvňáčka je to zpočátku velká změna. Významnou roli hraje také očekávání dítěte, jeho správná informovanost a motivace. Rodiče by měli velmi citlivě připravovat dítě na to, co se bude ve škole odehrávat, aby během prvních dní, kdy se dítě setká se školní realitou, nedošlo k velkému zklamání nebo dokonce ke ztrátě motivace pro další učení. Dítě, které ztratí motivaci k učení, s ním může mít problémy po celou dobu své školní docházky. Když dítě vstoupí do školy, většinou to znamená, že ho čekají i domácí povinnosti s ní spojené, tedy domácí úkoly. Aby dítě mohlo tuto práci dobře provádět, musí k tomu mít doma vhodné podmínky např. pracovní místo, klid nebo někoho, kdo mu s úkoly bude, alespoň zpočátku, pomáhat. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Vstup dítěte do školy je velkým krokem nejen v životě dítěte, ale celé rodiny. Dochází ke změnám v některých návycích rodiny ( hlavně tam, kde dítě nenavštěvovalo mateřskou školu ). Rodiče se snaží dítěti vstup do školy zpříjemnit a také ulehčit, protože pro prvňáčka je to zpočátku velká změna. Významnou roli hraje také očekávání dítěte, jeho správná informovanost a motivace. Rodiče by měli velmi citlivě připravovat dítě na to, co se bude ve škole odehrávat, aby během prvních dní, kdy se dítě setká se školní realitou, nedošlo k velkému zklamání nebo dokonce ke ztrátě motivace pro další učení. Dítě, které ztratí motivaci k učení, s ním může mít problémy po celou dobu své školní docházky. Když dítě vstoupí do školy, většinou to znamená, že ho čekají i domácí povinnosti s ní spojené, tedy domácí úkoly. Aby dítě mohlo tuto práci dobře provádět, musí k tomu mít doma vhodné podmínky např. pracovní místo, klid nebo někoho, kdo mu s úkoly bude, alespoň zpočátku, pomáhat. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Vstup dítěte do školy a příprava na čtení | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 21091 | |
dc.title.translated | The Entrance of Children to School and their Preparation for Reading | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 000452345 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Vstup dítěte do školy je velkým krokem nejen v životě dítěte, ale celé rodiny. Dochází ke změnám v některých návycích rodiny ( hlavně tam, kde dítě nenavštěvovalo mateřskou školu ). Rodiče se snaží dítěti vstup do školy zpříjemnit a také ulehčit, protože pro prvňáčka je to zpočátku velká změna. Významnou roli hraje také očekávání dítěte, jeho správná informovanost a motivace. Rodiče by měli velmi citlivě připravovat dítě na to, co se bude ve škole odehrávat, aby během prvních dní, kdy se dítě setká se školní realitou, nedošlo k velkému zklamání nebo dokonce ke ztrátě motivace pro další učení. Dítě, které ztratí motivaci k učení, s ním může mít problémy po celou dobu své školní docházky. Když dítě vstoupí do školy, většinou to znamená, že ho čekají i domácí povinnosti s ní spojené, tedy domácí úkoly. Aby dítě mohlo tuto práci dobře provádět, musí k tomu mít doma vhodné podmínky např. pracovní místo, klid nebo někoho, kdo mu s úkoly bude, alespoň zpočátku, pomáhat. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Vstup dítěte do školy je velkým krokem nejen v životě dítěte, ale celé rodiny. Dochází ke změnám v některých návycích rodiny ( hlavně tam, kde dítě nenavštěvovalo mateřskou školu ). Rodiče se snaží dítěti vstup do školy zpříjemnit a také ulehčit, protože pro prvňáčka je to zpočátku velká změna. Významnou roli hraje také očekávání dítěte, jeho správná informovanost a motivace. Rodiče by měli velmi citlivě připravovat dítě na to, co se bude ve škole odehrávat, aby během prvních dní, kdy se dítě setká se školní realitou, nedošlo k velkému zklamání nebo dokonce ke ztrátě motivace pro další učení. Dítě, které ztratí motivaci k učení, s ním může mít problémy po celou dobu své školní docházky. Když dítě vstoupí do školy, většinou to znamená, že ho čekají i domácí povinnosti s ní spojené, tedy domácí úkoly. Aby dítě mohlo tuto práci dobře provádět, musí k tomu mít doma vhodné podmínky např. pracovní místo, klid nebo někoho, kdo mu s úkoly bude, alespoň zpočátku, pomáhat. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990004523450106986 | |