Zobrazit minimální záznam

Changes in understanding of conception !popular culture" by the users (example of women's audience watching TV series "for the whole family" x
dc.contributor.advisorDominik, Šimon
dc.creatorFišerová, Marie
dc.date.accessioned2017-05-06T17:43:25Z
dc.date.available2017-05-06T17:43:25Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/39917
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá studiem populární kultury na příkladu televizních seriálů jako typického produktu této kultury a výzkumem jejich konzumentů. Zabývá se posunem v chápání významu pojmu populární kultura na příkladu ženského publika sledujícího seriály označované jako seriály "pro celou rodinu". Prostřednictvím tohoto vybraného publika sledující dané seriály v době normalizace a sledujícího současné seriály se snažím vysledovat vývoj, změny apod. v oblasti chápání popkultury. Cílem diplomové práce je zjistit, k jakému posunu, změnám v oblasti chápaní pojmu/významu populární kultury došlo během časového období od normalizace po současnost. V práci se věnuji společenskému a politickému kontextu, definování populární kultury, každodennosti a sledování televizních seriálů. Jedná se o kvalitativní výzkum ženského publika prostřednictvím hloubkových rozhovorů.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the study of popular culture for example, television series like a typical product of this culture and of research of their consumers. It deals with the shift in the understanding of the importance of the concept of popular culture for example, female audience pursuing series called series "for the whole family. With this selected audience watching the series at the time of normalization, and at the same time pursuing current series I am trying to trace the development, as well as the changes in understanding of pop culture. The aim of this thesis is to determine the movement, changes in the understanding of the concept / importance of popular culture occurred during the period of normalization to the present days. At work I deal with social and political context, defining of popular culture, everydayness and watching TV serials. This is a qualitative research on female audience through in-depth interviews.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjecttelevizní seriálycs_CZ
dc.subjectpopulární kulturacs_CZ
dc.subjectženské publikumcs_CZ
dc.subjectnormalizacecs_CZ
dc.subjectkaždodennostcs_CZ
dc.subjectTV seriesen_US
dc.subjectpopular cultureen_US
dc.subjectwomen's audienceen_US
dc.subject"period of normalisation"en_US
dc.subjectevery day lifeen_US
dc.titlePosouvání hranic v chápání pojmu/významu "populární kultura" jejími konzumenty (na příkladu ženského publika sledujícího televizní seriály pro celou rodinu)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-25
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId124191
dc.title.translatedChanges in understanding of conception !popular culture" by the users (example of women's audience watching TV series "for the whole family" xen_US
dc.contributor.refereeReifová, Irena
dc.identifier.aleph001557943
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá studiem populární kultury na příkladu televizních seriálů jako typického produktu této kultury a výzkumem jejich konzumentů. Zabývá se posunem v chápání významu pojmu populární kultura na příkladu ženského publika sledujícího seriály označované jako seriály "pro celou rodinu". Prostřednictvím tohoto vybraného publika sledující dané seriály v době normalizace a sledujícího současné seriály se snažím vysledovat vývoj, změny apod. v oblasti chápání popkultury. Cílem diplomové práce je zjistit, k jakému posunu, změnám v oblasti chápaní pojmu/významu populární kultury došlo během časového období od normalizace po současnost. V práci se věnuji společenskému a politickému kontextu, definování populární kultury, každodennosti a sledování televizních seriálů. Jedná se o kvalitativní výzkum ženského publika prostřednictvím hloubkových rozhovorů.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the study of popular culture for example, television series like a typical product of this culture and of research of their consumers. It deals with the shift in the understanding of the importance of the concept of popular culture for example, female audience pursuing series called series "for the whole family. With this selected audience watching the series at the time of normalization, and at the same time pursuing current series I am trying to trace the development, as well as the changes in understanding of pop culture. The aim of this thesis is to determine the movement, changes in the understanding of the concept / importance of popular culture occurred during the period of normalization to the present days. At work I deal with social and political context, defining of popular culture, everydayness and watching TV serials. This is a qualitative research on female audience through in-depth interviews.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990015579430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV