dc.contributor.advisor | Tomková, Anna | |
dc.creator | Větrovcová, Blanka | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T10:04:59Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T10:04:59Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3992 | |
dc.description.abstract | This graduation thesis is focusing on the teaching programmes Start together and RWCT in teacher's class. Specifically it deals with their effective use in teaching and learning, analyzing both of them from the aspect of teaching goals, teaching methods and practice; searching for the ways and means how to combine them in the teaching process. To find out what is the appropriate usability of such interconnection the research is carried out into the curricula of the subjects in the class. Key words: goals of education, key competence, programme Start together, programme RWCT, interconnection between programmes Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na programy Začít spolu a RWCT v jedné třídě. Zabývá se procesem využívání obou těchto programů při vyučování a učení žáků. Jednotlivé programy rozebírá z hlediska cílů, analyzuje, jak se učí v těchto programech, a hledá možnosti jejich propojení ve výuce. Možnost a vhodnost propojení obou programů byly prověřovány akčním výzkumem, který proběhl v jedné třídě, a to napříč učebními osnovami jednotlivých předmětů. Klíčová slova: cíle vzdělávání, klíčové kompetence, program Začít spolu, program RWCT, propojení programů Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Programy Začít spolu s RWCT v jedné třídě | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 21111 | |
dc.title.translated | The Programmes "Begin Together" (Začít spolu) and RWCT in one Classroom | en_US |
dc.contributor.referee | Kargerová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 000452350 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce je zaměřena na programy Začít spolu a RWCT v jedné třídě. Zabývá se procesem využívání obou těchto programů při vyučování a učení žáků. Jednotlivé programy rozebírá z hlediska cílů, analyzuje, jak se učí v těchto programech, a hledá možnosti jejich propojení ve výuce. Možnost a vhodnost propojení obou programů byly prověřovány akčním výzkumem, který proběhl v jedné třídě, a to napříč učebními osnovami jednotlivých předmětů. Klíčová slova: cíle vzdělávání, klíčové kompetence, program Začít spolu, program RWCT, propojení programů Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | This graduation thesis is focusing on the teaching programmes Start together and RWCT in teacher's class. Specifically it deals with their effective use in teaching and learning, analyzing both of them from the aspect of teaching goals, teaching methods and practice; searching for the ways and means how to combine them in the teaching process. To find out what is the appropriate usability of such interconnection the research is carried out into the curricula of the subjects in the class. Key words: goals of education, key competence, programme Start together, programme RWCT, interconnection between programmes Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990004523500106986 | |