Zobrazit minimální záznam

Media construction of statehood: Television scheduling for Czech nationwide television station during public holiday after 1990
dc.contributor.advisorJirák, Jan
dc.creatorHlavicová, Lenka
dc.date.accessioned2017-05-06T18:45:53Z
dc.date.available2017-05-06T18:45:53Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40152
dc.description.abstractDiplomová práce Mediální konstrukce státnosti: Programová skladba českých celoplošných televizních stanic během státních svátků po roce 1990 analyzuje programovou skladbu českých celoplošných televizních komerčních stanic a veřejnoprávního vysílatele z hlediska toho, jakým způsobem jednotlivé stanice zohledňují význam českých státních svátků a národní identity v programovém schématu počty a typy zařazených pořadů. Pro analytickou část byla vybrána volnější metoda komparace dat v kombinaci s dotazníkovým šetřením mezi televizními diváky. Komparativní analýza tvoří společně s teoretickými částmi podklad pro získání ucelené představy o dané problematice. Výsledky výzkumu a dotazníkového šetření ukázaly, že význam státních svátků pro českou společnost, respektive pro televizní stanice, je téměř úplně opomíjen. Pouze v případě veřejnoprávní České televize byly zařazeny některé tematické pořady reflektující státní svátek ve zvýšené míře, což lze přisoudit její společenské úloze a odpovědnosti.cs_CZ
dc.description.abstractThesis Media constructions of statehood: Television scheduling for Czech nationwide television station during public holiday after 19900 analyzes the composition of Czech national television stations, commercial and public broadcasters in terms of how each station reflect importance of Czech national public holiday and national identity in the program schedule and the numbers and types of programs in the program schedule. For the analysis part was chosen the comparison of data in combination with a questionnaire survey among television viewers. This comparative analysis together with the other theoretical parts of thesis gives a coherent idea of the subject. Results of research and survey have shown that the significance of national public holiday to Czech society or for a television station is not important and is neglected. Only the public Czech Television has included some thematic programs reflecting national public holiday which can be attributed to its social role and responsibility.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleMediální konstrukce státnosti: programová skladba českých celoplošných televizních stanic během státních svátků po roce 1990cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-25
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId97501
dc.title.translatedMedia construction of statehood: Television scheduling for Czech nationwide television station during public holiday after 1990en_US
dc.contributor.refereeKruml, Milan
dc.identifier.aleph001481580
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Mediální konstrukce státnosti: Programová skladba českých celoplošných televizních stanic během státních svátků po roce 1990 analyzuje programovou skladbu českých celoplošných televizních komerčních stanic a veřejnoprávního vysílatele z hlediska toho, jakým způsobem jednotlivé stanice zohledňují význam českých státních svátků a národní identity v programovém schématu počty a typy zařazených pořadů. Pro analytickou část byla vybrána volnější metoda komparace dat v kombinaci s dotazníkovým šetřením mezi televizními diváky. Komparativní analýza tvoří společně s teoretickými částmi podklad pro získání ucelené představy o dané problematice. Výsledky výzkumu a dotazníkového šetření ukázaly, že význam státních svátků pro českou společnost, respektive pro televizní stanice, je téměř úplně opomíjen. Pouze v případě veřejnoprávní České televize byly zařazeny některé tematické pořady reflektující státní svátek ve zvýšené míře, což lze přisoudit její společenské úloze a odpovědnosti.cs_CZ
uk.abstract.enThesis Media constructions of statehood: Television scheduling for Czech nationwide television station during public holiday after 19900 analyzes the composition of Czech national television stations, commercial and public broadcasters in terms of how each station reflect importance of Czech national public holiday and national identity in the program schedule and the numbers and types of programs in the program schedule. For the analysis part was chosen the comparison of data in combination with a questionnaire survey among television viewers. This comparative analysis together with the other theoretical parts of thesis gives a coherent idea of the subject. Results of research and survey have shown that the significance of national public holiday to Czech society or for a television station is not important and is neglected. Only the public Czech Television has included some thematic programs reflecting national public holiday which can be attributed to its social role and responsibility.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990014815800106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV