Zobrazit minimální záznam

Acceleration of Ray-Casting for CSG scenes
dc.contributor.advisorWilkie, Alexander
dc.creatorZajíček, Petr
dc.date.accessioned2017-05-06T18:52:19Z
dc.date.available2017-05-06T18:52:19Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40164
dc.description.abstractMetody pro urychlení sledování paprsku jsou obvykle použité při práci se scénami které jsou definované trojúhelníkovými sítěmi.Tyto trojúhelníkové sítě však obsahují velké množství trojúhelníků. Na rozdíl od trojúhelníkových sítí obsahují CSG scény malé množství komplexních primitiv. V této práci představíme metodu Operační KD-strom. Tato urychlovací metoda aplikuje metodu KD-stromů --- jedna z moderních urychlovacích struktur vyvinutých pro trojúhelníkové sítě --- přímo na CSG scénu. Předpoklad je že velké snížení počtu primitiv urychlí renderování, pokud se místo trojúhelníkových sítí použije CSG scéna.cs_CZ
dc.description.abstractRay tracing acceleration methods are usually applied to scenes defined by triangle meshes.These scenes contain a large number of triangles. In contrast, CSG scenes contain orders of magnitude less more complex primitives primitives. In this thesis we will present the Operation KD-tree. This acceleration method applies the KD-tree --- modern acceleration method developed for triangle meshes --- directly to the CSG scene. This is done on the premise, that the huge reduction in primitive count will yield enhanced performance, when rendering a scene using CSG instead of triangle meshes.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectRay-casting accelerationcs_CZ
dc.subjectKD-treecs_CZ
dc.subjectCSG scenescs_CZ
dc.subjectRay-casting accelerationen_US
dc.subjectKD-treeen_US
dc.subjectCSG scenesen_US
dc.titleAcceleration of Ray-Casting for CSG scenesen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-28
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId107464
dc.title.translatedAcceleration of Ray-Casting for CSG scenescs_CZ
dc.contributor.refereeKřivánek, Jaroslav
dc.identifier.aleph001468882
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftware Systemsen_US
thesis.degree.disciplineSoftwarové systémycs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSoftwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enSoftware Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csMetody pro urychlení sledování paprsku jsou obvykle použité při práci se scénami které jsou definované trojúhelníkovými sítěmi.Tyto trojúhelníkové sítě však obsahují velké množství trojúhelníků. Na rozdíl od trojúhelníkových sítí obsahují CSG scény malé množství komplexních primitiv. V této práci představíme metodu Operační KD-strom. Tato urychlovací metoda aplikuje metodu KD-stromů --- jedna z moderních urychlovacích struktur vyvinutých pro trojúhelníkové sítě --- přímo na CSG scénu. Předpoklad je že velké snížení počtu primitiv urychlí renderování, pokud se místo trojúhelníkových sítí použije CSG scéna.cs_CZ
uk.abstract.enRay tracing acceleration methods are usually applied to scenes defined by triangle meshes.These scenes contain a large number of triangles. In contrast, CSG scenes contain orders of magnitude less more complex primitives primitives. In this thesis we will present the Operation KD-tree. This acceleration method applies the KD-tree --- modern acceleration method developed for triangle meshes --- directly to the CSG scene. This is done on the premise, that the huge reduction in primitive count will yield enhanced performance, when rendering a scene using CSG instead of triangle meshes.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014688820106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV