Neukázněné dítě v předškolním věku:komplexní přístup k řešení problematiky
Behavior Problems in Preschool Children : Comprehensive Aproach to Solving Problems
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40187Identifikátory
SIS: 81621
Kolekce
- Kvalifikační práce [2754]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Cimrmannová, Tereza
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Husitská teologie v kombinaci s psychosociálními studii
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky
Datum obhajoby
24. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce Neukázněné dítě v předškolním věku: komplexní přístup k řešení problematiky pojednává o problematice poruch chování u dětí předškolního věku. V teoretické části se zabývá definicí problematiky ADHD, diagnostikou obecně a diagnostikou speciálně u dětí předškolního věku, psychoterapií a léčbou. Dále pojednává o rodinách s dětmi trpícími hyperkinetickou poruchou. V praktické části se zaměřuje na rodiče dětí předškolního věku a jejich povědomí o poruchách chování. Výzkumná část rozebírá znalosti rodičů o hyperkinetické poruše, jejich názor na to, co si představují pod pojmem neukázněné dítě. Dále zjišťuje, na koho se rodiče obracejí pro radu a u koho hledají pomoc při potížích s výchovou svého dítěte.
This thesis Behavior Problems in Preschool Childern: Comprehensive Aproach to Solving Problems deals with problems of behavioral disorders in preschool children. The theoretical part deals with the problem definition ADHD, diagnosis in general and specifically for the diagnosis of preschool children, psychotherapy and medication. Also deals with families with children suffering from hyperkinetic disorder. The practical part is focused on parents of preschool children and their awareness of behavioral disorders. The research analyzes the knowledge of parents of hyperkinetic disorder , their view of what we understand under the term undisciplined child. In addition, figuring out who to turn to parents who seek advice and help with problems with their child's education.