Zobrazit minimální záznam

Graph drawing test environment
dc.contributor.advisorDokulil, Jiří
dc.creatorBaštecký, Pavel
dc.date.accessioned2017-05-06T19:04:36Z
dc.date.available2017-05-06T19:04:36Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40205
dc.description.abstractGraf je matematická struktura, která se i přes svojí jednoduchost stala dokonalým nástrojem pro modelování dějů každodenního života. Tento úspěch by však nebyl možný bez algoritmů dávajících hlubší smysl jinak statické struktuře grafu. S neustálým rozvojem informatiky však přichází nutnost řešení nových úloh, jejichž společným jmenovatelem je snadná převoditelnost do světa vrcholů a hran. Cílem práce je popis programu Editor Grafů, který byl vytvořen za účelem usnadnění návrhu a testování grafových algoritmů. Kromě vysvětlení implementace a funkcí editoru bude čtenář seznámen se způsobem vytváření rozšiřitelné aplikace s možností zavádění rozšiřujících modulů a komunikace mezi nimi.cs_CZ
dc.description.abstractThe graph is a mathematical structure which despite its simplicity has become a perfect instrument for modeling common processes of our world. This success would not have been possible without algorithms which give deeper meaning to static structure of graph itself. With never-ending expansion of informatics science there is need for solving problems which are easy to transform to the world of vertices and edges. The goal of this document is a description of the Graph Editor program which was created to support the design and testing of graph algorithms. Text doesn't describe only the function and implementation of the editor but reader will be also familiar with the way of creating extensible application with the possibility of loading additional modules and the communication among them.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjecteditorcs_CZ
dc.subjectgrafcs_CZ
dc.subjectalgoritmuscs_CZ
dc.subjecttestcs_CZ
dc.subjecteditoren_US
dc.subjectgraphen_US
dc.subjectalgorithmen_US
dc.subjecttesten_US
dc.titleProstředí pro práci s algoritmy na kreslení grafůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-06
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId92298
dc.title.translatedGraph drawing test environmenten_US
dc.contributor.refereeBednárek, David
dc.identifier.aleph001499401
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csGraf je matematická struktura, která se i přes svojí jednoduchost stala dokonalým nástrojem pro modelování dějů každodenního života. Tento úspěch by však nebyl možný bez algoritmů dávajících hlubší smysl jinak statické struktuře grafu. S neustálým rozvojem informatiky však přichází nutnost řešení nových úloh, jejichž společným jmenovatelem je snadná převoditelnost do světa vrcholů a hran. Cílem práce je popis programu Editor Grafů, který byl vytvořen za účelem usnadnění návrhu a testování grafových algoritmů. Kromě vysvětlení implementace a funkcí editoru bude čtenář seznámen se způsobem vytváření rozšiřitelné aplikace s možností zavádění rozšiřujících modulů a komunikace mezi nimi.cs_CZ
uk.abstract.enThe graph is a mathematical structure which despite its simplicity has become a perfect instrument for modeling common processes of our world. This success would not have been possible without algorithms which give deeper meaning to static structure of graph itself. With never-ending expansion of informatics science there is need for solving problems which are easy to transform to the world of vertices and edges. The goal of this document is a description of the Graph Editor program which was created to support the design and testing of graph algorithms. Text doesn't describe only the function and implementation of the editor but reader will be also familiar with the way of creating extensible application with the possibility of loading additional modules and the communication among them.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990014994010106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV