Rámcové vzdělávací programy a jejich zavádění v našem současném základním a gymnaziálním vzdělávání
Framework Educational Programmes and their Introduction into Current Primary and Grammer Schools in the Czech Republic.
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/4060Identifikátory
SIS: 446
Kolekce
- Kvalifikační práce [2754]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Váňová, Miroslava
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Učitelství náboženství, etiky a filozofie
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra učitelství
Datum obhajoby
18. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Cílem této práce je komplexně zmapovat teorii problematiky zaváděni RVP do českých základních škol a gymnázii na základě veškerých dostupných informačních zdrojů. Zároveň zjistit současný stav zavádění RVP na výše zmíněných školách. Součástí celé práce je průzkum vedený v "terénu" za pomoci přímého pozorování, řízených i neřízených rozhovorů a pokusem o zapojení, se do vlastního procesu realizace RVP na konkrétní škole.
The whole dissertation deals with the introduction of framework educational programmes into Czech primary schools and grammar schools. The topic concerned is very up-to-date nowadays, however, it has not been completely depicted yet. The dissertation could be divided into two main parts.