Zobrazit minimální záznam

Czech television 2003-2009
dc.contributor.advisorBednařík, Petr
dc.creatorLacina, Jan
dc.date.accessioned2017-05-06T21:36:19Z
dc.date.available2017-05-06T21:36:19Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40733
dc.description.abstractJiří Janeček je po Ivu Mathém teprve druhým ředitelem České televize, který dokončil celé své funkční období. Českou televizi přebíral v komplikované situaci celkové nestability: provozní, programové, ekonomické i politické. Ta byla dána rychlým střídání ředitelů po odchodu Iva Mathého, které vyvrcholilo tzv. televizní krizí, která pozici České televize maximálně zpolitizovala. Téma Česká televize v letech 2003-2009 rozdělíme na tři pomocné roviny: ekonomicko-organizační, politickou (tedy věnující se provázanosti televize veřejné služby s politickými elitami) a programovou. Cílem práce bude předestřít v uceleném pohledu, kam se posunula Česká televize služby během zvoleného šestiletého období. Toto téma sebou přináší otázku, jaký je smysl a jaká je budoucnost televize veřejné služby v rychle a spontánně se rozvíjejícím tuzemském mediálním světě. Základní východisko autora této práce je k předešlé otázce navzdory komplikovanému vývoji ČT v posledních letech optimistické: Nejenže televize veřejné služby má svůj smysl, ale svým postavením ve společnosti (ani státní ani soukromá) může být dokonce příkladem pro mnoho dalších institucí v budoucnosti.cs_CZ
dc.description.abstractJiří Janeček is after Ivo Mathé the only second director of the Czech Television who has completed his full term of service. Janeček assumed leadership of Czech television at the time of complex instability in its operational, programmatic, economic and political areas. The instability was largely caused by the rapid rotation of several Directors after the departure of Ivo Mathé. His departure culminated in the so-called the television crisis, which heavily politicized the position of Czech Television in the society. The Czech Television in the years 2003-2009 is examined in three areas: economic and organizational, political (i.e. dealing with the interconnection between the public service broadcating with political elites) and programmatic. The aim of the work is to examine, in a holistic perspective, how the Czech Television service evolved during the selected six-year period. This topic focuses on the question of what are the meaning, value, and the future of public service broadcasting in a rapidly evolving domestic media market. The basic view of the author of this work in response to the previous question is optimistic: that despite its complex and turbulent history, the Czech Television not only has a meaning, but its prominent position in society (semi-private, semi-public) may serve as an example...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleČeská televize 2003-2009 - první období generálního ředitele Jiřího Janečkacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-05
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId99595
dc.title.translatedCzech television 2003-2009en_US
dc.contributor.refereeDominik, Šimon
dc.identifier.aleph001499116
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csJiří Janeček je po Ivu Mathém teprve druhým ředitelem České televize, který dokončil celé své funkční období. Českou televizi přebíral v komplikované situaci celkové nestability: provozní, programové, ekonomické i politické. Ta byla dána rychlým střídání ředitelů po odchodu Iva Mathého, které vyvrcholilo tzv. televizní krizí, která pozici České televize maximálně zpolitizovala. Téma Česká televize v letech 2003-2009 rozdělíme na tři pomocné roviny: ekonomicko-organizační, politickou (tedy věnující se provázanosti televize veřejné služby s politickými elitami) a programovou. Cílem práce bude předestřít v uceleném pohledu, kam se posunula Česká televize služby během zvoleného šestiletého období. Toto téma sebou přináší otázku, jaký je smysl a jaká je budoucnost televize veřejné služby v rychle a spontánně se rozvíjejícím tuzemském mediálním světě. Základní východisko autora této práce je k předešlé otázce navzdory komplikovanému vývoji ČT v posledních letech optimistické: Nejenže televize veřejné služby má svůj smysl, ale svým postavením ve společnosti (ani státní ani soukromá) může být dokonce příkladem pro mnoho dalších institucí v budoucnosti.cs_CZ
uk.abstract.enJiří Janeček is after Ivo Mathé the only second director of the Czech Television who has completed his full term of service. Janeček assumed leadership of Czech television at the time of complex instability in its operational, programmatic, economic and political areas. The instability was largely caused by the rapid rotation of several Directors after the departure of Ivo Mathé. His departure culminated in the so-called the television crisis, which heavily politicized the position of Czech Television in the society. The Czech Television in the years 2003-2009 is examined in three areas: economic and organizational, political (i.e. dealing with the interconnection between the public service broadcating with political elites) and programmatic. The aim of the work is to examine, in a holistic perspective, how the Czech Television service evolved during the selected six-year period. This topic focuses on the question of what are the meaning, value, and the future of public service broadcasting in a rapidly evolving domestic media market. The basic view of the author of this work in response to the previous question is optimistic: that despite its complex and turbulent history, the Czech Television not only has a meaning, but its prominent position in society (semi-private, semi-public) may serve as an example...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990014991160106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV