Ženské internetové servry v České republice
Woman's web sites
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/41302Identifikátory
SIS: 92417
Kolekce
- Kvalifikační práce [18289]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Fišerová, Sylvie
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
18. 6. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
(abstrakt) Bakalářská práce pojednává o ženských internetových serverech v České republice. Několik kapitol je věnováno historii internetu a internetových serverů v České republice, internetu jako masovému i komunikačnímu médiu a psychologii komunikace uživatelů internetu. Práce se věnuje především zmapování českých internetových serverů zaměřených na ženy a dívky. U jednotlivých serverů zkoumá provozovatele, rok založení, průměrný počet reálných uživatelů, kteří server denně navštíví, a čas, který zde uživatelé stráví. Práce se dále zabývá tématy, kterým se servery věnují, rozdělení těchto témat na rubriky, propojenost serverů se sociálními sítěmi, vzhledu stránek, zda mohou uživatelé publikovat vlastní příspěvky a jak mohou komunikovat s provozovateli serveru a sami mezi sebou v daném prostředí. Cílem práce je zhodnotit nejnavštěvovanější ženské servery, témata, kterým se nejvíce věnují a také charakterizovat typ žen, které servery navštěvují.
Bachelor thesis deals with women's websites in the Czech Republic. Several chapters are devoted to the history of the Internet and websites in the Czech Republic, the Internet as a mass and communication medium and the psychology of Internet users. The thesis is primarily devoted to mapping the Czech websites aimed at girls and women. For each website it examines the operators, founding year, average daily number of real users and the time that users spend at website. The thesis also deals with topics and its division at websites, connectedness with social networks, websites desing, when users of the websites can publish their own contributions and how they can communicate with the websites. The aim of the thesis is to evaluate the most popular women's websites, most dedicated topics and characterize the type of women who use women websites.