dc.contributor.advisor | Krykorková, Hana | |
dc.creator | Knapová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-05-07T04:46:06Z | |
dc.date.available | 2017-05-07T04:46:06Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/42207 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o internetových sociálních sítích, hlavně o sociální síti Facebook. Mapuje základní principy Facebooku a upozorňuje na rizika plynoucí z užívání sociálních sítí a z nebezpečného chování na internetu. Součástí práce je i pojednání o prevenci kyberšikany a bezpečného chování na internetu. V empirické části práce, prostřednictvím dotazníkového šetření, pak zkoumá rizikové chování žáků na druhém stupni dvou základních škol v Praze ve vztahu k životní spokojenosti. Empirická část též zjišťuje souvislost životní spokojenosti s předmětem a způsobem komunikace na Facebooku. Klíčová slova internetové sociální sítě, Facebook, rizikové chování, životní spokojenost, prevence | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis deals with the social networks, especially on social network Facebook. It surveys the basic principles of Facebook and points to the risks arising from the use of social networks and disruptive behavior on the Internet. The work is a treatise on the prevention of cyberbullying and safe behavior on the Internet. In the empirical part, through a questionnaire survey, it examines the risk behavior of students at the second stage of two primary schools in Prague, in relation to life satisfaction. The empirical part also determines life satisfaction associated with the object and method of communication on Facebook. Keywords Internet social networks, Facebook, risk behaviors, life satisfaction, prevention | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | internetové sociální sítě | cs_CZ |
dc.subject | Facebook | cs_CZ |
dc.subject | rizikové chování | cs_CZ |
dc.subject | životní spokojenost | cs_CZ |
dc.subject | prevence | cs_CZ |
dc.subject | Internet social networks | en_US |
dc.subject | Facebook | en_US |
dc.subject | risk behaviors | en_US |
dc.subject | life satisfaction | en_US |
dc.subject | prevention | en_US |
dc.title | Internetové sociální sítě jako součást systému sociálních vztahů u dětí školního věku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-09-25 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 110038 | |
dc.title.translated | Internet social networks as a part of the system social relations among school age children | en_US |
dc.contributor.referee | Strouhal, Martin | |
dc.identifier.aleph | 001507925 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Social Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Sociální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Social Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce pojednává o internetových sociálních sítích, hlavně o sociální síti Facebook. Mapuje základní principy Facebooku a upozorňuje na rizika plynoucí z užívání sociálních sítí a z nebezpečného chování na internetu. Součástí práce je i pojednání o prevenci kyberšikany a bezpečného chování na internetu. V empirické části práce, prostřednictvím dotazníkového šetření, pak zkoumá rizikové chování žáků na druhém stupni dvou základních škol v Praze ve vztahu k životní spokojenosti. Empirická část též zjišťuje souvislost životní spokojenosti s předmětem a způsobem komunikace na Facebooku. Klíčová slova internetové sociální sítě, Facebook, rizikové chování, životní spokojenost, prevence | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with the social networks, especially on social network Facebook. It surveys the basic principles of Facebook and points to the risks arising from the use of social networks and disruptive behavior on the Internet. The work is a treatise on the prevention of cyberbullying and safe behavior on the Internet. In the empirical part, through a questionnaire survey, it examines the risk behavior of students at the second stage of two primary schools in Prague, in relation to life satisfaction. The empirical part also determines life satisfaction associated with the object and method of communication on Facebook. Keywords Internet social networks, Facebook, risk behaviors, life satisfaction, prevention | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990015079250106986 | |