dc.contributor.advisor | Panská, Šárka | |
dc.creator | Smolová, Gita | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T11:18:26Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T11:18:26Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/4262 | |
dc.description.abstract | Název: Ověřování programů rytmické gymnastiky v učebních osnovách TV ZŠ speciálních Verification of rhythmic gymnastics' programmes in classes of psychical education at special eleiJlantary schools Cíle práce: Cílem diplomové práce bylo vytvořit a aplikovat modelové jednotky v hodinách tělesné výchovy s postiženými žáky. Metoda: Pro vypracování diplomové práce bylo použito metody pozorování. Na základě této metody jsme získali písemný materiál sestavený ze zjištěných poznatků vypozorovaných průběžným sledováním respondentů při průzkumu pohybových dovedností při cvičení s náčiním a při aplikaci modelových jednotek. Dále bylo použito metody srovnávání pohybových dovedností na začátku sledovaného období a na konci sledovaného období. Posledním úkolem bylo vypracovat anketu, kterou bude zjištěn zájem respondentů o rytmickou gymnastiku v hodinách TV. Výsledky: Výsledkem diplomové práce bylo zařazení pohybových cvičení s náčiním a hudebním doprovodem do hodin TV. Hudba tvořila funkci motivační a regulační. Náčiní zde přispívalo, nejen k pestrosti cvičení, ale také k podněcování a zlepšování motorických dovedností. Z vyhodnocení ankety je patrné, že všech 12 respondentů cvičilo při hodinách TV rytmickou gymnastiku velmi rádo a u všech došlo k posílení zájmu o hodiny TV. Klíčová slova: pohybová aktivita,... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.title | Ověřování programů rytmické gymnastiky v učebních osnovách TV ZŠ speciálních | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-16 | |
dc.description.department | Gymnastika | cs_CZ |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.identifier.repId | 29341 | |
dc.title.translated | Verification of Rhythmic Gymnastics Programmes in Physical Education Curricula for Special Elementary Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Holá, Iveta | |
dc.identifier.aleph | 000903935 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adapted Physical and Occupational Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Tělesná a pracovní výchova zdravotně postižených | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Gymnastika | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Tělesná a pracovní výchova zdravotně postižených | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adapted Physical and Occupational Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Název: Ověřování programů rytmické gymnastiky v učebních osnovách TV ZŠ speciálních Verification of rhythmic gymnastics' programmes in classes of psychical education at special eleiJlantary schools Cíle práce: Cílem diplomové práce bylo vytvořit a aplikovat modelové jednotky v hodinách tělesné výchovy s postiženými žáky. Metoda: Pro vypracování diplomové práce bylo použito metody pozorování. Na základě této metody jsme získali písemný materiál sestavený ze zjištěných poznatků vypozorovaných průběžným sledováním respondentů při průzkumu pohybových dovedností při cvičení s náčiním a při aplikaci modelových jednotek. Dále bylo použito metody srovnávání pohybových dovedností na začátku sledovaného období a na konci sledovaného období. Posledním úkolem bylo vypracovat anketu, kterou bude zjištěn zájem respondentů o rytmickou gymnastiku v hodinách TV. Výsledky: Výsledkem diplomové práce bylo zařazení pohybových cvičení s náčiním a hudebním doprovodem do hodin TV. Hudba tvořila funkci motivační a regulační. Náčiní zde přispívalo, nejen k pestrosti cvičení, ale také k podněcování a zlepšování motorických dovedností. Z vyhodnocení ankety je patrné, že všech 12 respondentů cvičilo při hodinách TV rytmickou gymnastiku velmi rádo a u všech došlo k posílení zájmu o hodiny TV. Klíčová slova: pohybová aktivita,... | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Gymnastika | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009039350106986 | |