Hodnocení připravenosti studentů na práci učitele TV
The Evaluation of Students Readiness for the Profession of a Physical Education Teacher
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/4275/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/4275Identifikátory
SIS: 29228
Kolekce
- Kvalifikační práce [8874]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Piskáčková, Anna
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Kabinet pedagogických praxí
Datum obhajoby
9. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Název diplomové práce: Hodnocení připravenosti studentů na práci učitele tělesné výchovy. Název diplomové práce v angličtině: Value of student's readiness for physical education teacher's job Cíle práce: Cílem práce bylo provést hodnocení průběhu pedagogických praxí studentů FTVS-UK v tělesné výchově na základních školách. Zjistit podmínky v jakých se pedagogické praxe konají (úroveň vybavení škol - pomůcky, sportoviště). Dále zjistit, které aktivity studenti nejčastěji zařazují do výuky a jak se studentům daří udržet kázeň, motivaci žáků a bezpečnost při vlastním pedagogickém působení. Zjistit s jakým úspěchem či neúspěchem jsou studenti schopni řešit problémy se kterými se v průběhu vlastní praxe setkali a museli je řešit. Zjistit celkovou připravenost studentů na pedagogický proces. Metoda: Jako metoda zjišťující podmínky a průběh pedagogických praxí byla zvolena metoda dotazníkového šetření, která shromažďování dat zakládá na dotazování osob. Je určena pro hromadné získávání údajů. Byl použit dotazník, který sestavil Tilinger a Kovář v roce 2005. Dotazování se zúčastnilo 147 studentů prezenčního studia, kteří právě ukončili pedagogickou praxi na ZŠ (květen 2005) v roasahu 4 hodin hospitací a 36 hodin výuky. Celkem jsem vyhodnotil 147 dotazníků. U jednotlivých odpovědí jseme zjišťovali četnost vyjádření...