Práce s levorukým žákem na počátku školní docházky
Work with left-handed pupil at the beginning of the school attendence
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/43612Identifikátory
SIS: 97231
Kolekce
- Kvalifikační práce [19128]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kropáčková, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
17. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Žák mladšího školního věku, Lateralita, Zkoušky laterality, Metodika práce s levorukým žákem, LeváctvíKlíčová slova (anglicky)
Primary school student, Laterality, Laterality tests, Methodology of work with left-handed pupil, Left-handednessDiplomová práce se zabývá lateralitou a způsoby její diagnostiky u dětí. Je dělena na část teoretickou, praktickou a přílohovou. Teoretická část pojednává o lateralitě, metodách diagnostikování a metodice práce s levorukým žákem na počátku školní docházky. Cílem zkoumání v praktické části diplomové práce bylo zjistit informovanost o práci s levorukými dětmi mezi studenty učitelství 1. st. ZŠ a učiteli v praxi. Přílohová část diplomové práce obsahuje dotazníky použité pro praktickou část diplomové práce a pracovní listy pro žáky na uvolňování ruky při psaní.
This thesis deals with the laterality and the ways of diagnosis at children. It is divided into three parts - theoretical, practical and appendixes. The theoretical part deals with laterality, methods of diagnostic and methodology of work with left-handed pupil at the beginning of the school attendance. The aim of research in the practical part of the thesis was to find information about working with left-handed pupils between the students of primary teaching and teachers in practise. The appendixes of this thesis include the questionnaires used for the practical part of the thesis and worksheets for pupils to relax their hand while writing.