Zobrazit minimální záznam

Outdoor training
dc.contributor.advisorKocianová, Renata
dc.creatorMašková, Kateřina
dc.date.accessioned2017-03-27T11:51:16Z
dc.date.available2017-03-27T11:51:16Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4410
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je metoda vzdělávání pracovníků, která se odehrává mimo pracoviště - Outdoor trénink. Tato interaktivní metoda je založena na vlastní aktivitě účastníků a vychází z teorie, která říká, že si nejlépe zapamatujeme poznatky, které jsme si prakticky vyzkoušeli a zažili. Proto jsou účastníci kurzů stavěni do různých modelových situací, které vyžadují velké osobní nasazení jednotlivců a úzkou spolupráci celého týmu. Do popředí se nedostávají jen racionální úvahy a rozhodnutí, ale také silné emoce a city. Tímto propojením vznikají velice atraktivní a zábavné programy, kde bývá motivace účastníků větší něž při klasickém způsobu učení, tudíž i efekt učení bývá větší. Neoddělitelnou součástí Outdoor tréninku je rozbor, čili ohlédnutí se za prožitou aktivitou, analýza pocitů, slabých a silných stránek. Poté následuje zobecnění konkrétního pozorování do polohy v praxi využitelných poznatků. Skupina si na modelových hrách a simulacích ověří, zda funguje jako efektivní tým, jak ve skupině probíhá komunikace a delegování úkolů, jak si skupina dokáže zorganizovat čas. Odhalí se také specifické role, které jedinci ve skupině sehrávají a samozřejmě se projeví i individuální rysy osobnosti. Prožité aktivity slouží jako paralely ke skutečnému pracovnímu životu, "nastavují zrcadlo" a dávají podněty k...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleOutdoor tréninkcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-18
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId26658
dc.title.translatedOutdoor trainingen_US
dc.contributor.refereeŠerák, Michal
dc.identifier.aleph000719716
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem mé bakalářské práce je metoda vzdělávání pracovníků, která se odehrává mimo pracoviště - Outdoor trénink. Tato interaktivní metoda je založena na vlastní aktivitě účastníků a vychází z teorie, která říká, že si nejlépe zapamatujeme poznatky, které jsme si prakticky vyzkoušeli a zažili. Proto jsou účastníci kurzů stavěni do různých modelových situací, které vyžadují velké osobní nasazení jednotlivců a úzkou spolupráci celého týmu. Do popředí se nedostávají jen racionální úvahy a rozhodnutí, ale také silné emoce a city. Tímto propojením vznikají velice atraktivní a zábavné programy, kde bývá motivace účastníků větší něž při klasickém způsobu učení, tudíž i efekt učení bývá větší. Neoddělitelnou součástí Outdoor tréninku je rozbor, čili ohlédnutí se za prožitou aktivitou, analýza pocitů, slabých a silných stránek. Poté následuje zobecnění konkrétního pozorování do polohy v praxi využitelných poznatků. Skupina si na modelových hrách a simulacích ověří, zda funguje jako efektivní tým, jak ve skupině probíhá komunikace a delegování úkolů, jak si skupina dokáže zorganizovat čas. Odhalí se také specifické role, které jedinci ve skupině sehrávají a samozřejmě se projeví i individuální rysy osobnosti. Prožité aktivity slouží jako paralely ke skutečnému pracovnímu životu, "nastavují zrcadlo" a dávají podněty k...cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990007197160106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV