dc.contributor.advisor | Kocianová, Renata | |
dc.creator | Justová, Gabriela | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T11:51:55Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T11:51:55Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/4413 | |
dc.description.abstract | Hodnocení pracovníku je některými autory přirovnáváno k používání bezpečnostních pásu. Všichni vědí, že jejich používání je nutné, ale většina lidí jejich používání nemá ráda. Zaměstnanci i manažeři mají z pracovního hodnocení obavy. Zaměstnanci mají strach, že se mohou stát obětí svévolných úsudku nebo nejasných očekávání. Ale také si uvědomují, že je hodně v sázce, včetně zvýšení platu nebo povýšení. Na druhé straně manažeři nechtějí být soudci ostatních, obzvláště pokud těmi, koho soudí jsou zaměstnanci, jejichž spolupráci a podporu potřebují k dosažení úspěchu celé organizace. Kvalitní systém pracovního hodnocení dokáže odlehčit toto oboustranné napětí. Pokud jsou cíle hodnocení jasně dané, dohodnuté manažery i pracovníky a pokrok je společně monitorován, je spravedlivé a přesné hodnocení pracovního výkonu téměř zaručeno. Dobrým pracovníkum se dostane uznání, které si zaslouží a ti špatní se dozví o svých nedostatcích dříve než se vymknou kontrole. Svou bakalářskou práci na téma hodnocení pracovníku jsem se rozhodla psát proto, že mě tato problematika velmi zajímá a sama jsem ve svém zaměstnání v pozici jak hodnotitele, tak i hodnoceného. Cílem mé práce je popsat teoretická východiska hodnocení pracovníku a také navržení změn, které by podle mého názoru zefektivnily stávající systém hodnocení, který je... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Hodnocení pracovníků | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-18 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 26657 | |
dc.title.translated | Staff appraisal | en_US |
dc.contributor.referee | Faltýn, Jaroslav | |
dc.identifier.aleph | 000673228 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Hodnocení pracovníku je některými autory přirovnáváno k používání bezpečnostních pásu. Všichni vědí, že jejich používání je nutné, ale většina lidí jejich používání nemá ráda. Zaměstnanci i manažeři mají z pracovního hodnocení obavy. Zaměstnanci mají strach, že se mohou stát obětí svévolných úsudku nebo nejasných očekávání. Ale také si uvědomují, že je hodně v sázce, včetně zvýšení platu nebo povýšení. Na druhé straně manažeři nechtějí být soudci ostatních, obzvláště pokud těmi, koho soudí jsou zaměstnanci, jejichž spolupráci a podporu potřebují k dosažení úspěchu celé organizace. Kvalitní systém pracovního hodnocení dokáže odlehčit toto oboustranné napětí. Pokud jsou cíle hodnocení jasně dané, dohodnuté manažery i pracovníky a pokrok je společně monitorován, je spravedlivé a přesné hodnocení pracovního výkonu téměř zaručeno. Dobrým pracovníkum se dostane uznání, které si zaslouží a ti špatní se dozví o svých nedostatcích dříve než se vymknou kontrole. Svou bakalářskou práci na téma hodnocení pracovníku jsem se rozhodla psát proto, že mě tato problematika velmi zajímá a sama jsem ve svém zaměstnání v pozici jak hodnotitele, tak i hodnoceného. Cílem mé práce je popsat teoretická východiska hodnocení pracovníku a také navržení změn, které by podle mého názoru zefektivnily stávající systém hodnocení, který je... | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990006732280106986 | |