Zobrazit minimální záznam

Staff appraisal
dc.contributor.advisorKocianová, Renata
dc.creatorJustová, Gabriela
dc.date.accessioned2017-03-27T11:51:55Z
dc.date.available2017-03-27T11:51:55Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4413
dc.description.abstractHodnocení pracovníku je některými autory přirovnáváno k používání bezpečnostních pásu. Všichni vědí, že jejich používání je nutné, ale většina lidí jejich používání nemá ráda. Zaměstnanci i manažeři mají z pracovního hodnocení obavy. Zaměstnanci mají strach, že se mohou stát obětí svévolných úsudku nebo nejasných očekávání. Ale také si uvědomují, že je hodně v sázce, včetně zvýšení platu nebo povýšení. Na druhé straně manažeři nechtějí být soudci ostatních, obzvláště pokud těmi, koho soudí jsou zaměstnanci, jejichž spolupráci a podporu potřebují k dosažení úspěchu celé organizace. Kvalitní systém pracovního hodnocení dokáže odlehčit toto oboustranné napětí. Pokud jsou cíle hodnocení jasně dané, dohodnuté manažery i pracovníky a pokrok je společně monitorován, je spravedlivé a přesné hodnocení pracovního výkonu téměř zaručeno. Dobrým pracovníkum se dostane uznání, které si zaslouží a ti špatní se dozví o svých nedostatcích dříve než se vymknou kontrole. Svou bakalářskou práci na téma hodnocení pracovníku jsem se rozhodla psát proto, že mě tato problematika velmi zajímá a sama jsem ve svém zaměstnání v pozici jak hodnotitele, tak i hodnoceného. Cílem mé práce je popsat teoretická východiska hodnocení pracovníku a také navržení změn, které by podle mého názoru zefektivnily stávající systém hodnocení, který je...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleHodnocení pracovníkůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-18
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId26657
dc.title.translatedStaff appraisalen_US
dc.contributor.refereeFaltýn, Jaroslav
dc.identifier.aleph000673228
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csHodnocení pracovníku je některými autory přirovnáváno k používání bezpečnostních pásu. Všichni vědí, že jejich používání je nutné, ale většina lidí jejich používání nemá ráda. Zaměstnanci i manažeři mají z pracovního hodnocení obavy. Zaměstnanci mají strach, že se mohou stát obětí svévolných úsudku nebo nejasných očekávání. Ale také si uvědomují, že je hodně v sázce, včetně zvýšení platu nebo povýšení. Na druhé straně manažeři nechtějí být soudci ostatních, obzvláště pokud těmi, koho soudí jsou zaměstnanci, jejichž spolupráci a podporu potřebují k dosažení úspěchu celé organizace. Kvalitní systém pracovního hodnocení dokáže odlehčit toto oboustranné napětí. Pokud jsou cíle hodnocení jasně dané, dohodnuté manažery i pracovníky a pokrok je společně monitorován, je spravedlivé a přesné hodnocení pracovního výkonu téměř zaručeno. Dobrým pracovníkum se dostane uznání, které si zaslouží a ti špatní se dozví o svých nedostatcích dříve než se vymknou kontrole. Svou bakalářskou práci na téma hodnocení pracovníku jsem se rozhodla psát proto, že mě tato problematika velmi zajímá a sama jsem ve svém zaměstnání v pozici jak hodnotitele, tak i hodnoceného. Cílem mé práce je popsat teoretická východiska hodnocení pracovníku a také navržení změn, které by podle mého názoru zefektivnily stávající systém hodnocení, který je...cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990006732280106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV