Zobrazit minimální záznam

Application of the Theory of Statistics to Controlling Processes
dc.contributor.advisorKoch, Roman
dc.creatorStrašák, Tomáš
dc.date.accessioned2017-03-27T12:01:35Z
dc.date.available2017-03-27T12:01:35Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4462
dc.description.abstractThis dissertation is considered to statistical control of call center. There are suggested a possible description of the center and identify key parameters which influence its performance on the base of measured informations. In this work is describe construction of a call center model which is used for generation specified scenarios of incoming phonecalls. This experimental data are analyzed, main factors which influence its efficienty are determined and principles which realization can be reached given targets are described. Basic attention lead to maximization of benefit and consequetive estimation optimal amount of operators. These principles as same as estimated dependances subserve as decision-making knowledge what amount of operators and theirs expedient combinations is optimal and for estimation of impact to efficiency and call center function in a case of making changes.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematiou řízení call centra na základě statických metod. Navrhuje popis call centra a dohaduje klíčové parametry ovlivňující jeho činnost z naměřených dat. V práci je popsána konstrukce modelu call centra, který je použit pro generování určených scénárů příchozích hovorů. Na těchto experimentálních datech se provádí analýza chování call centra, jsou identifikovány klíčkové faktory ovlivňující jeho efektivitu a navrženy postupy, jejichž realizací dosáhneme stanovených cílů. Významným cílem je maximalizace zisku centra, pro který byli stanoveny optimální počty operátorů. Postupy popsané v této práci spolu s odhadnutými závislostmi slouží k vytvoření představy o tom, jaké by měli být počty a složení operátorů a k odhadu dopadů na chod a efektivitu call centra v případě prováděných změn.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleAplikace teorie statistiky pro řízení procesůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-26
dc.description.departmentKatedra pravděpodobnosti a matematické statistikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Probability and Mathematical Statisticsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId42479
dc.title.translatedApplication of the Theory of Statistics to Controlling Processesen_US
dc.contributor.refereeZichová, Jitka
dc.identifier.aleph000830766
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFinancial and insurance mathematicsen_US
thesis.degree.disciplineFinanční a pojistná matematikacs_CZ
thesis.degree.programMathematicsen_US
thesis.degree.programMatematikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra pravděpodobnosti a matematické statistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Probability and Mathematical Statisticsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFinanční a pojistná matematikacs_CZ
uk.degree-discipline.enFinancial and insurance mathematicsen_US
uk.degree-program.csMatematikacs_CZ
uk.degree-program.enMathematicsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematiou řízení call centra na základě statických metod. Navrhuje popis call centra a dohaduje klíčové parametry ovlivňující jeho činnost z naměřených dat. V práci je popsána konstrukce modelu call centra, který je použit pro generování určených scénárů příchozích hovorů. Na těchto experimentálních datech se provádí analýza chování call centra, jsou identifikovány klíčkové faktory ovlivňující jeho efektivitu a navrženy postupy, jejichž realizací dosáhneme stanovených cílů. Významným cílem je maximalizace zisku centra, pro který byli stanoveny optimální počty operátorů. Postupy popsané v této práci spolu s odhadnutými závislostmi slouží k vytvoření představy o tom, jaké by měli být počty a složení operátorů a k odhadu dopadů na chod a efektivitu call centra v případě prováděných změn.cs_CZ
uk.abstract.enThis dissertation is considered to statistical control of call center. There are suggested a possible description of the center and identify key parameters which influence its performance on the base of measured informations. In this work is describe construction of a call center model which is used for generation specified scenarios of incoming phonecalls. This experimental data are analyzed, main factors which influence its efficienty are determined and principles which realization can be reached given targets are described. Basic attention lead to maximization of benefit and consequetive estimation optimal amount of operators. These principles as same as estimated dependances subserve as decision-making knowledge what amount of operators and theirs expedient combinations is optimal and for estimation of impact to efficiency and call center function in a case of making changes.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra pravděpodobnosti a matematické statistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008307660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV