Zobrazit minimální záznam

Development of media coverage of Floorball in the Czech Television
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorŠišma, Vojtěch
dc.date.accessioned2017-05-07T18:24:51Z
dc.date.available2017-05-07T18:24:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45668
dc.description.abstractNázev: Vývoj medializace florbalu v České televizi Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat vývoj medializace florbalu v České televizi, podrobněji v letech 2008 - 2011 na sportovním kanálu České televize, ČT4. Dalším cílem je zjistit, jak tuto medializaci vnímají v klubech nejvyšší české soutěži mužů ve florbalu - Fortuna Extralize. Metody: V této práci bylo použito metody kvantitativní obsahové analýzy a metody dotazování. Metoda kvantitativní obsahové analýzy byla aplikována v analýze televizního programu České televize od roku 2008 do 2011. Metoda dotazování byla použita pro zjištění vnímání medializace v klubech Fortuna Extraligy. Výsledky: Prostor věnovaný florbalu na kanálu ČT4 má v posledních třech letech tendenci pozvolně růst. Na medializaci florbalu má výrazný vliv významná akce. Nejvíce je prezentována Fortuna Extraliga. Kluby Fortuna Extraligy pociťují zvýšený zájem České televize o florbal, avšak s mediální prezentací svých týmů spokojeni nejsou a výrazný vliv medializace na získávání sponzorů nevnímají. Klíčová slova: florbal, medializace, historie florbalu, media, Česká televize, Česká florbalová unie, marketingový výzkumcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Development of media coverage of Floorball in the Czech Television Objectives: The main objective of this work is to determine the evolution of media coverage of Floorball in the Czech Television, in more detail in 2008 - 2011 on the sports channel of Czech Television, CT4. Another objective is to determine how perceive the media coverage in top clubs in the Czech floorball competitions for men - Fortuna Extraleague. Methods: In this work was used the method of quantitative content analysis and a method of inquiry. The method of quantitative content analysis was applied in the analysis of the television program of the Czech Television from 2008 until 2011. The method of inquiry was used to determine the perception of media coverage in the clubs Fortuna Extraleague. Results: The space dedicated to floorball on the channel CT4 has in the past three years tend to grow slowly. The media coverage of floorball is distinctly affected by significant events. Most are presented Fortuna Extraleague. Clubs Fortuna Extraleague feel increased interest of Czech Television of floorball but the media presentation of their teams are not satisfied with and positive influence of media coverage for generation sponsors are not perceive. Keywords: Floorball, medialisation, history of floorball, media, Czech...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectflorbalcs_CZ
dc.subjectmedializacecs_CZ
dc.subjecthistorie florbalucs_CZ
dc.subjectmediacs_CZ
dc.subjectČeská televizecs_CZ
dc.subjectČeská florbalová uniecs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectFloorballen_US
dc.subjectmedialisationen_US
dc.subjecthistory of floorballen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectCzech Televisionen_US
dc.subjectCzech Floorball Unionen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.titleVývoj medializace florbalu v České televizics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-10
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId111053
dc.title.translatedDevelopment of media coverage of Floorball in the Czech Televisionen_US
dc.contributor.refereeProcházka, Jan
dc.identifier.aleph001464526
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Vývoj medializace florbalu v České televizi Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat vývoj medializace florbalu v České televizi, podrobněji v letech 2008 - 2011 na sportovním kanálu České televize, ČT4. Dalším cílem je zjistit, jak tuto medializaci vnímají v klubech nejvyšší české soutěži mužů ve florbalu - Fortuna Extralize. Metody: V této práci bylo použito metody kvantitativní obsahové analýzy a metody dotazování. Metoda kvantitativní obsahové analýzy byla aplikována v analýze televizního programu České televize od roku 2008 do 2011. Metoda dotazování byla použita pro zjištění vnímání medializace v klubech Fortuna Extraligy. Výsledky: Prostor věnovaný florbalu na kanálu ČT4 má v posledních třech letech tendenci pozvolně růst. Na medializaci florbalu má výrazný vliv významná akce. Nejvíce je prezentována Fortuna Extraliga. Kluby Fortuna Extraligy pociťují zvýšený zájem České televize o florbal, avšak s mediální prezentací svých týmů spokojeni nejsou a výrazný vliv medializace na získávání sponzorů nevnímají. Klíčová slova: florbal, medializace, historie florbalu, media, Česká televize, Česká florbalová unie, marketingový výzkumcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Development of media coverage of Floorball in the Czech Television Objectives: The main objective of this work is to determine the evolution of media coverage of Floorball in the Czech Television, in more detail in 2008 - 2011 on the sports channel of Czech Television, CT4. Another objective is to determine how perceive the media coverage in top clubs in the Czech floorball competitions for men - Fortuna Extraleague. Methods: In this work was used the method of quantitative content analysis and a method of inquiry. The method of quantitative content analysis was applied in the analysis of the television program of the Czech Television from 2008 until 2011. The method of inquiry was used to determine the perception of media coverage in the clubs Fortuna Extraleague. Results: The space dedicated to floorball on the channel CT4 has in the past three years tend to grow slowly. The media coverage of floorball is distinctly affected by significant events. Most are presented Fortuna Extraleague. Clubs Fortuna Extraleague feel increased interest of Czech Television of floorball but the media presentation of their teams are not satisfied with and positive influence of media coverage for generation sponsors are not perceive. Keywords: Floorball, medialisation, history of floorball, media, Czech...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990014645260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV