Zobrazit minimální záznam

Bohuslav Martinů: sonatas no. I-III for cello and piano
dc.contributor.advisorSlavický, Milan
dc.creatorKučerová, Marie Jenovéfa
dc.date.accessioned2017-03-27T12:27:27Z
dc.date.available2017-03-27T12:27:27Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4594
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je dílčím po/ednáním o komorní tvorbě Bohuslava Martinů (1890-1959), o třech sonátách pro violoncello a klavír. Na počátku práce stqjí stav bádání zaměřef!Ý na 1!Ybrané téma, podle jehož rysledku je :;jištění absence jakéhokoliv dílčího po/ednání o violoncellové sonátové problematice. Odtuďpak pramení popud k průzkumu sonát a k napsání této práce. Centrálním bodem je analÝza sonát, které probírám po jednotlirych sloŽkách hudební struktury (forma, melodie, harmonie, rytmus) a pro lepší orientaci v textu slout! tabulky a notové příklacfy. V závěrečné kapitole charakteriztdi ryvo/ hudebního druhu sonáty pro violoncello a klavír se snahou utřídit sonátovou produkci v první polovině 20. století. Kromě jiŽ i!l1íněného důvodu vzniku práce mě ovlivnila okolnost ryze subjektivní, totiŽ že hudba Bohuslava Martinů mi je velmi blíZká Z hlediska posluchačského i interpretačního.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleSonáty č. I-III pro violoncello a klavír Bohuslava Martinůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-31
dc.description.departmentÚstav hudební vědycs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Musicologyen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId26607
dc.title.translatedBohuslav Martinů: sonatas no. I-III for cello and pianoen_US
dc.contributor.refereeGabrielová, Jarmila
dc.identifier.aleph000753935
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMusic Studiesen_US
thesis.degree.disciplineHudební vědacs_CZ
thesis.degree.programTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.degree.programObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav hudební vědycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Musicologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHudební vědacs_CZ
uk.degree-discipline.enMusic Studiesen_US
uk.degree-program.csObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.degree-program.enTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředkládaná diplomová práce je dílčím po/ednáním o komorní tvorbě Bohuslava Martinů (1890-1959), o třech sonátách pro violoncello a klavír. Na počátku práce stqjí stav bádání zaměřef!Ý na 1!Ybrané téma, podle jehož rysledku je :;jištění absence jakéhokoliv dílčího po/ednání o violoncellové sonátové problematice. Odtuďpak pramení popud k průzkumu sonát a k napsání této práce. Centrálním bodem je analÝza sonát, které probírám po jednotlirych sloŽkách hudební struktury (forma, melodie, harmonie, rytmus) a pro lepší orientaci v textu slout! tabulky a notové příklacfy. V závěrečné kapitole charakteriztdi ryvo/ hudebního druhu sonáty pro violoncello a klavír se snahou utřídit sonátovou produkci v první polovině 20. století. Kromě jiŽ i!l1íněného důvodu vzniku práce mě ovlivnila okolnost ryze subjektivní, totiŽ že hudba Bohuslava Martinů mi je velmi blíZká Z hlediska posluchačského i interpretačního.cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav hudební vědycs_CZ
dc.identifier.lisID990007539350106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV