dc.contributor.advisor | Krykorková, Hana | |
dc.creator | Hrazdírová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T12:28:11Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T12:28:11Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/4598 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá využíváním informačních technologií žáky, které je zde chápáno jako jedna z klíčových kompetencí. V teoretické části je cílem vymezit tento jev rozborem jeho jednotlivých aspektů. V empirické části pomocí podrobně popsaných výzkumných metod budou zjištěny rozsah a dosažená úroveň využívání informačních technologií vybraného vzorku žáků základní školy. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Efektivní využívání informačních technologií jako jedna z klíčových kompetencí žáků (teoreticko-empirická studie) | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-29 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 26847 | |
dc.title.translated | Effective use of information technologies as one of the key competencies of the students | en_US |
dc.contributor.referee | Koťa, Jaroslav | |
dc.identifier.aleph | 000651931 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato diplomová práce se zabývá využíváním informačních technologií žáky, které je zde chápáno jako jedna z klíčových kompetencí. V teoretické části je cílem vymezit tento jev rozborem jeho jednotlivých aspektů. V empirické části pomocí podrobně popsaných výzkumných metod budou zjištěny rozsah a dosažená úroveň využívání informačních technologií vybraného vzorku žáků základní školy. | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990006519310106986 | |