Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorZbořilová, Veronika
dc.date.accessioned2017-05-07T21:17:39Z
dc.date.available2017-05-07T21:17:39Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/46397
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této práci byly použity metody analýza textů a dokumentů, kvalitativní rozhovor, pozorování a SWOT analýza. Výsledky: Nový ucelený návrh marketingové komunikace se dvěma variacemi vzhledů reklamních letáků Klíčová slova:Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentůcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013 Goal: Evaluation of marketing communication of World championship in Acrobatic Rock and Roll 2009 and proposing marketing communication of 2013 Methods: In this work were used analysis of texts and documents, qualitative interview, observation and SWOT analysis. Results: New integrated proposal of marketing communication with two appearance variations of advertising leaflets. Key words: Marketing, communication mix, sport event, analysis of documentsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectsportovní akcecs_CZ
dc.subjectanalýza dokumentůcs_CZ
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectsport eventen_US
dc.subjectanalysis of documentsen_US
dc.titleMarketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-18
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId111095
dc.title.translatedMarketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013en_US
dc.contributor.refereeProcházka, Jan
dc.identifier.aleph001466595
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této práci byly použity metody analýza textů a dokumentů, kvalitativní rozhovor, pozorování a SWOT analýza. Výsledky: Nový ucelený návrh marketingové komunikace se dvěma variacemi vzhledů reklamních letáků Klíčová slova:Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentůcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013 Goal: Evaluation of marketing communication of World championship in Acrobatic Rock and Roll 2009 and proposing marketing communication of 2013 Methods: In this work were used analysis of texts and documents, qualitative interview, observation and SWOT analysis. Results: New integrated proposal of marketing communication with two appearance variations of advertising leaflets. Key words: Marketing, communication mix, sport event, analysis of documentsen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990014665950106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV