Zobrazit minimální záznam

A Programme for Teaching - The French Beginner in the Third Grade
dc.contributor.advisorMachleidtová, Silva
dc.creatorKadlecová, Táňa
dc.date.accessioned2017-03-27T12:39:32Z
dc.date.available2017-03-27T12:39:32Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4658
dc.description.abstractDans ce mémoire, j 'ai essayé d'élaborer un programme pour le français niveau débutant en classe de troisième qui corresponde au profil de notre école. Comme j 'enseigne dans cette école depuis cinq ans, je connais déjà le milieu et le style de travail qui y est pratiqué. En rédigeant j 'ai analysé la situation dans ma propre classe, la confrontant avec celle de mes collègues dans d'autres établissements. Après avoir validé le niveau des objectifs généraux et les méthodes pour les atteindre avec la coordinatrice du Programme scolaire Mgr. Naďa Černá, j 'ai tenté de tester la théorie avec mes élèves de l'année précédante en mettant en oeuvre les activités prévues (cf. photos illustrant l'atmosphère en classe) et j 'ai constaté que les élèves parviennent à les remplir sans grands problèmes. Peu à peu, j 'arrive également à baser mon plan hebdomadaire (cours, révisions, évaluation des élèves) sur la décomposition de ces objectifs. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractCílem práce bylo vytvořit část Školního vzdělávacího programu (dále ŠVP) Základní školy Sv. Voršily v Praze, konkrétně charakteristiku předmětu francouzský jazyk a výstupy po 3. třídě, prvním roce výuky tohoto cizího jazyka. Na této škole učím pátým rokem, znám tedy názorovou, hodnotovou i metodickou orientaci školy, přestože odpovídající část ŠVP ještě nemá výslednou podobu. V mých učitelských začátcích jsem předpokládala, že se žáci v tomto věku nejfektivněji učí podobnými metodami, jakými si osvojují svůj mateřský jazyk francouzský mluvící děti v mateřských školách - tedy přímou metodou. Již v první třetí třídě, kterou jsem učila (fotka č. 1), jsem se setkala s dětmi, které dokázaly vyjádřit, jaký způsob učení jim vyhovuje, a díky tomu jsem mohla informace zprostředkované především pedagogickou fakultou a odbornou literaturou lépe porovnávat se školní realitou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleŠkolní vzdělávací program - francouzský jazyk ve 3. třídě ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-23
dc.description.departmentKatedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20867
dc.title.translatedA Programme for Teaching - The French Beginner in the Third Gradeen_US
dc.contributor.refereeMüllerová, Eva
dc.identifier.aleph000585773
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Frenchen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Frenchen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem práce bylo vytvořit část Školního vzdělávacího programu (dále ŠVP) Základní školy Sv. Voršily v Praze, konkrétně charakteristiku předmětu francouzský jazyk a výstupy po 3. třídě, prvním roce výuky tohoto cizího jazyka. Na této škole učím pátým rokem, znám tedy názorovou, hodnotovou i metodickou orientaci školy, přestože odpovídající část ŠVP ještě nemá výslednou podobu. V mých učitelských začátcích jsem předpokládala, že se žáci v tomto věku nejfektivněji učí podobnými metodami, jakými si osvojují svůj mateřský jazyk francouzský mluvící děti v mateřských školách - tedy přímou metodou. Již v první třetí třídě, kterou jsem učila (fotka č. 1), jsem se setkala s dětmi, které dokázaly vyjádřit, jaký způsob učení jim vyhovuje, a díky tomu jsem mohla informace zprostředkované především pedagogickou fakultou a odbornou literaturou lépe porovnávat se školní realitou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enDans ce mémoire, j 'ai essayé d'élaborer un programme pour le français niveau débutant en classe de troisième qui corresponde au profil de notre école. Comme j 'enseigne dans cette école depuis cinq ans, je connais déjà le milieu et le style de travail qui y est pratiqué. En rédigeant j 'ai analysé la situation dans ma propre classe, la confrontant avec celle de mes collègues dans d'autres établissements. Après avoir validé le niveau des objectifs généraux et les méthodes pour les atteindre avec la coordinatrice du Programme scolaire Mgr. Naďa Černá, j 'ai tenté de tester la théorie avec mes élèves de l'année précédante en mettant en oeuvre les activités prévues (cf. photos illustrant l'atmosphère en classe) et j 'ai constaté que les élèves parviennent à les remplir sans grands problèmes. Peu à peu, j 'arrive également à baser mon plan hebdomadaire (cours, révisions, évaluation des élèves) sur la décomposition de ces objectifs. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990005857730106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV