Zobrazit minimální záznam

Marketing research of merchanidising Czech national football team
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorPata, Tomáš
dc.date.accessioned2017-05-08T10:27:05Z
dc.date.available2017-05-08T10:27:05Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48707
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum o merchandisingu české fotbalové reprezentace Cíle: Cílem této práce je vyzkoumat postoj registrovaných uživatelů na webových stránkách www.fotbal.cz k šíři nabídky a cenové dostupnosti produktů merchandisingu české fotbalové reprezentace v oficiálním e-shopu a ve stánku přímo na stadionu při domácích zápasech české fotbalové reprezentace. Z interpretace výsledků, které budou získány pomocí marketingového výzkumu, je úkolem navrhnout návrhy na vylepšení současné nabídky produktů merchandisingu a optimalizovat a zvýšení povědomí o oficiálním e-shopu s merchandisingem české fotbalové reprezentace. Metody: K získání dat od respondentů byla použita metoda elektronického dotazování. Dotazníky byly ukládány pomocí internetové aplikace Google Docs. Výsledky: Respondenti se vyjádřili komplexně k merchandisingu české fotbalové reprezentace. Vyhodnocení získaných dat bylo základem pro stanovení návrhů a doporučení k celkovému vylepšení merchandisingu. Tyto návrhy a doporučení směřovaly k marketingové agentuře STES a společnosti BIGSPORT. Klíčová slova: marketingový výzkum, popularita sportu, fotbalcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research of merchandising of Czech national football team Objectives: The aim of this work is to try out the position of registered users on the website www.fotbal.cz the breadth of supply and affordability of products, merchandising Czech national football team in official e-shop and stand in the stadium for home matches, the Czech national football team. The interpretation of the results to be obtained through marketing research, the task of proposing suggestions for improvements to current product offerings and optimize merchandising and increase awareness of the official e-shop merchandising Czech national football team. Methods: To obtain data from respondents was used method of electronic polling. Questionnaires were stored using the Internet with Google Docs. Results: Respondents expressed a comprehensive merchandising Czech national football team. Evaluation of the data was the basis for the determination of proposals and recommendations to improve the overall merchandising. These proposals and recommendations aimed at the marketing agency STES and company BIGSPORT. Keywords: football, marketing research, merchandising, product, stadium, e-shopen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectmerchandisingcs_CZ
dc.subjectproduktcs_CZ
dc.subjectstadioncs_CZ
dc.subjecte-shopcs_CZ
dc.subjectfootballen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectmerchandisingen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectstadiumen_US
dc.subjecte-shopen_US
dc.titleMarketingový výzkum merchandisingu české fotbalové reprezentacecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-14
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId104829
dc.title.translatedMarketing research of merchanidising Czech national football teamen_US
dc.contributor.refereeVeselý, Kamil
dc.identifier.aleph001386643
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum o merchandisingu české fotbalové reprezentace Cíle: Cílem této práce je vyzkoumat postoj registrovaných uživatelů na webových stránkách www.fotbal.cz k šíři nabídky a cenové dostupnosti produktů merchandisingu české fotbalové reprezentace v oficiálním e-shopu a ve stánku přímo na stadionu při domácích zápasech české fotbalové reprezentace. Z interpretace výsledků, které budou získány pomocí marketingového výzkumu, je úkolem navrhnout návrhy na vylepšení současné nabídky produktů merchandisingu a optimalizovat a zvýšení povědomí o oficiálním e-shopu s merchandisingem české fotbalové reprezentace. Metody: K získání dat od respondentů byla použita metoda elektronického dotazování. Dotazníky byly ukládány pomocí internetové aplikace Google Docs. Výsledky: Respondenti se vyjádřili komplexně k merchandisingu české fotbalové reprezentace. Vyhodnocení získaných dat bylo základem pro stanovení návrhů a doporučení k celkovému vylepšení merchandisingu. Tyto návrhy a doporučení směřovaly k marketingové agentuře STES a společnosti BIGSPORT. Klíčová slova: marketingový výzkum, popularita sportu, fotbalcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research of merchandising of Czech national football team Objectives: The aim of this work is to try out the position of registered users on the website www.fotbal.cz the breadth of supply and affordability of products, merchandising Czech national football team in official e-shop and stand in the stadium for home matches, the Czech national football team. The interpretation of the results to be obtained through marketing research, the task of proposing suggestions for improvements to current product offerings and optimize merchandising and increase awareness of the official e-shop merchandising Czech national football team. Methods: To obtain data from respondents was used method of electronic polling. Questionnaires were stored using the Internet with Google Docs. Results: Respondents expressed a comprehensive merchandising Czech national football team. Evaluation of the data was the basis for the determination of proposals and recommendations to improve the overall merchandising. These proposals and recommendations aimed at the marketing agency STES and company BIGSPORT. Keywords: football, marketing research, merchandising, product, stadium, e-shopen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990013866430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV