Zobrazit minimální záznam

Career counseling as a part of a general system of coanseling at High schools
dc.contributor.advisorMazáčová, Nataša
dc.creatorBílková, Karolína
dc.date.accessioned2017-05-08T11:08:05Z
dc.date.available2017-05-08T11:08:05Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48884
dc.description.abstractDiplomová práce Kariérové poradenství v systému výchovného poradenství na středních školách se zabývá problematikou přístupu k profesnímu poradenství v rámci středních škol. Pomoc s výběrem vhodné profese nebo další soustavné přípravy k budoucímu povolání je bezpochyby důležitou součástí života každého středoškoláka a vždy měla své místo ve vzdělávání. Tato práce se zamýšlí nad změnou pojetí a chápáním kariérového poradenství v dnešním školském systému, výchovném poradenství. Práce se snaží zmapovat rozmanité způsoby a možnosti práce v této oblasti poradenství, poukázat z čeho pramení právě daná koncepce současných středoškolských, výchovných poradců k této problematice a také, zda-li tak je naplňen vytyčený cíl. Na pozadí tří konkrétních škol a jejich koncepcí, přístupů k problematice i odlišných kulturních i socioekonomických podmínek, budou vysvětleny shody a rozdílnosti jednotlivých koncepcí výchovného poradenství.cs_CZ
dc.description.abstractThesis Career Counseling, as a part of a general system of counseling at high schools, deals with diverse approaches towards professional preparation at high schools. Any help, with making a right decision of choosing a career or continuing in studies, is undoubtedly an important source for each person at high school and has been occupying this distinctive role in education. This thesis is trying to bring about the changing of the position of Career Counselor's within the school system, in a general system of counseling. The goal of this thesis is to cover the various subjects' conception of counselors at high schools and also trying to entitle their targets in connection with reality. At the end there will be given a description and clarification of three different high schools (each with different cultural and social-economic conditions) and their correspondences towards Career counseling in cooperation with the content analyses of the subjects' conceptions of Career counseling.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectPoradenstvícs_CZ
dc.subjectkariérové poradenstvícs_CZ
dc.subjectvolba povolánícs_CZ
dc.subjectstřední školacs_CZ
dc.subjectprofesní přípravacs_CZ
dc.subjectprofesecs_CZ
dc.subjectvýchovné poradenstvícs_CZ
dc.subjectchovánícs_CZ
dc.subjectdovednostics_CZ
dc.subjectosobní předpoklady;cs_CZ
dc.subjectCounselingen_US
dc.subjectcareer counselingen_US
dc.subjectvocational guidanceen_US
dc.subjecthigh schoolen_US
dc.subjectprofessional preparationen_US
dc.subjectprofessionen_US
dc.subjecteducational guidanceen_US
dc.subjectbehavioren_US
dc.subjectskillsen_US
dc.subjectindividual conditions;en_US
dc.titleKariérové poradenství v systému výchovného poradenství na středních školáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-12
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId64364
dc.title.translatedCareer counseling as a part of a general system of coanseling at High schoolsen_US
dc.contributor.refereeSekot, Jaroslav
dc.identifier.aleph001392069
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Kariérové poradenství v systému výchovného poradenství na středních školách se zabývá problematikou přístupu k profesnímu poradenství v rámci středních škol. Pomoc s výběrem vhodné profese nebo další soustavné přípravy k budoucímu povolání je bezpochyby důležitou součástí života každého středoškoláka a vždy měla své místo ve vzdělávání. Tato práce se zamýšlí nad změnou pojetí a chápáním kariérového poradenství v dnešním školském systému, výchovném poradenství. Práce se snaží zmapovat rozmanité způsoby a možnosti práce v této oblasti poradenství, poukázat z čeho pramení právě daná koncepce současných středoškolských, výchovných poradců k této problematice a také, zda-li tak je naplňen vytyčený cíl. Na pozadí tří konkrétních škol a jejich koncepcí, přístupů k problematice i odlišných kulturních i socioekonomických podmínek, budou vysvětleny shody a rozdílnosti jednotlivých koncepcí výchovného poradenství.cs_CZ
uk.abstract.enThesis Career Counseling, as a part of a general system of counseling at high schools, deals with diverse approaches towards professional preparation at high schools. Any help, with making a right decision of choosing a career or continuing in studies, is undoubtedly an important source for each person at high school and has been occupying this distinctive role in education. This thesis is trying to bring about the changing of the position of Career Counselor's within the school system, in a general system of counseling. The goal of this thesis is to cover the various subjects' conception of counselors at high schools and also trying to entitle their targets in connection with reality. At the end there will be given a description and clarification of three different high schools (each with different cultural and social-economic conditions) and their correspondences towards Career counseling in cooperation with the content analyses of the subjects' conceptions of Career counseling.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990013920690106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV