Zobrazit minimální záznam

Paolo Fiammingo in Venice
dc.contributor.advisorZlatohlávek, Martin
dc.creatorKoubková Novotná, Věra
dc.date.accessioned2017-05-08T11:19:27Z
dc.date.available2017-05-08T11:19:27Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48936
dc.description.abstractDiplomová práce Paolo Fiammingo v Benátkách se zabývá osobností nizozemského malíře, který nejvýznamnější část svého tvůrčího života strávil v Benátkách. Práce shrnuje poznatky o jeho původu a konstatuje v souladu s existující literaturou k tématu, že až do jeho příchodu do Benátek není umělec známý a je těžké dohledat o jeho pobytu, uměleckém školení a činnosti zmínky. Práce se na základě rozboru jeho pozdějších děl a s oporou v odborné literatuře zabývá možnými vlivy toskánského a římského manýrismu, ale také benátského prostředí na umělcovo dílo. Nejvýznamnější část práce se věnuje Fiammingově pobytu v Benátkách, který začal s největší pravděpodobností v dílně Jacopa Tintoretta, kde se spolu s dalšími umělci podílel na jeho zakázkách. V té souvislosti práce informuje o tehdejší dílenské praxi, a o tom, jakým způsobem se umělecká díla dostávala k objednavatelům. Další částí práce je samostatná tvorba Paola Fiamminga v Benátkách, která je mimo jiné spojena s velkými zaalpskými zakázkami. Výsledky této části práce potom jsou vztaženy na případ Paola Fiamminga a jeho objednavatelů, augsburského obchodníka Hanse Fuggera a císaře Rudolfa II, a také jednoho objednavatele, jehož spojitost s Paolem Fiammingem se nepotvrdila. Další část práce se zabývá jednotlivými obrazy umístěnými v pražských a dalších...cs_CZ
dc.description.abstractThesis on subject of Paolo Fiammingo in Venice focuses on a personality of a Netherlandish painter, who lived in Venice the most important part of his productive life. Text of the thesis resumes knowledge on his origin, regarding existing literature it suggest, that there is not enough documentation of his staying or apprenticeship until he came to Venice. In this regards, it also concludes, that he was not famous until he took part in Tintoretto's workshop in Veneto. Thesis researches possible Tosca and Roma mannerism influences of his later works by an analysis his later work and in the light of existing literature. Main part of the thesis concerns on Paolo's sojourn in Venice, which started probably in Tintoretto's workshop. Within workshop daily praxis, he was contributing in finishing some specific commissions of his Master with his apprentice colleagues. Thesis brings some witnesses concerning workshop life and also way the completed work took from the workshop to commissioner. The other part of this work turns awareness to his independent production in Venice and its close connection to his transalpine commissions. The part concludes in suggestions concerning the case of Fiammingo and his concrete purchasers, the Augsburg merchandiser Hans Fugger and the Emperor Rudolf II. It also mentions a...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Katolická teologická fakultacs_CZ
dc.subjectPaolo Fiammingocs_CZ
dc.subjectBenátkycs_CZ
dc.subjectJacopo Tintorettocs_CZ
dc.subjectdílenská praxe v Benátkáchcs_CZ
dc.subjectHans Fuggercs_CZ
dc.subjectAugsburkcs_CZ
dc.subjectRudolf IIcs_CZ
dc.subjectAntverpycs_CZ
dc.subjectkrajinomalbacs_CZ
dc.subjectPaolo Fiammingoen_US
dc.subjectVeniceen_US
dc.subjectJacopo Tintorettoen_US
dc.subjectWorkshop Praxis in Veniceen_US
dc.subjectHans Fuggeren_US
dc.subjectAugsburgen_US
dc.subjectRudolf IIen_US
dc.subjectAntwerpen_US
dc.subjectLandscape Paintingen_US
dc.titlePaolo Fiammingo v Benátkáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-06
dc.description.departmentInstitute of Christian Art Historyen_US
dc.description.departmentÚstav dějin křesťanského uměnícs_CZ
dc.description.facultyCatholic Theological Facultyen_US
dc.description.facultyKatolická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId77016
dc.title.translatedPaolo Fiammingo in Veniceen_US
dc.contributor.refereeKonečný, Lubomír
dc.identifier.aleph001442236
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHistory of Christian Artsen_US
thesis.degree.disciplineDějiny křesťanského uměnícs_CZ
thesis.degree.programTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.degree.programObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-name.csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csKTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDějiny křesťanského uměnícs_CZ
uk.degree-discipline.enHistory of Christian Artsen_US
uk.degree-program.csObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.degree-program.enTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce Paolo Fiammingo v Benátkách se zabývá osobností nizozemského malíře, který nejvýznamnější část svého tvůrčího života strávil v Benátkách. Práce shrnuje poznatky o jeho původu a konstatuje v souladu s existující literaturou k tématu, že až do jeho příchodu do Benátek není umělec známý a je těžké dohledat o jeho pobytu, uměleckém školení a činnosti zmínky. Práce se na základě rozboru jeho pozdějších děl a s oporou v odborné literatuře zabývá možnými vlivy toskánského a římského manýrismu, ale také benátského prostředí na umělcovo dílo. Nejvýznamnější část práce se věnuje Fiammingově pobytu v Benátkách, který začal s největší pravděpodobností v dílně Jacopa Tintoretta, kde se spolu s dalšími umělci podílel na jeho zakázkách. V té souvislosti práce informuje o tehdejší dílenské praxi, a o tom, jakým způsobem se umělecká díla dostávala k objednavatelům. Další částí práce je samostatná tvorba Paola Fiamminga v Benátkách, která je mimo jiné spojena s velkými zaalpskými zakázkami. Výsledky této části práce potom jsou vztaženy na případ Paola Fiamminga a jeho objednavatelů, augsburského obchodníka Hanse Fuggera a císaře Rudolfa II, a také jednoho objednavatele, jehož spojitost s Paolem Fiammingem se nepotvrdila. Další část práce se zabývá jednotlivými obrazy umístěnými v pražských a dalších...cs_CZ
uk.abstract.enThesis on subject of Paolo Fiammingo in Venice focuses on a personality of a Netherlandish painter, who lived in Venice the most important part of his productive life. Text of the thesis resumes knowledge on his origin, regarding existing literature it suggest, that there is not enough documentation of his staying or apprenticeship until he came to Venice. In this regards, it also concludes, that he was not famous until he took part in Tintoretto's workshop in Veneto. Thesis researches possible Tosca and Roma mannerism influences of his later works by an analysis his later work and in the light of existing literature. Main part of the thesis concerns on Paolo's sojourn in Venice, which started probably in Tintoretto's workshop. Within workshop daily praxis, he was contributing in finishing some specific commissions of his Master with his apprentice colleagues. Thesis brings some witnesses concerning workshop life and also way the completed work took from the workshop to commissioner. The other part of this work turns awareness to his independent production in Venice and its close connection to his transalpine commissions. The part concludes in suggestions concerning the case of Fiammingo and his concrete purchasers, the Augsburg merchandiser Hans Fugger and the Emperor Rudolf II. It also mentions a...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Katolická teologická fakulta, Ústav dějin křesťanského uměnícs_CZ
dc.identifier.lisID990014422360106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV