dc.contributor.advisor | Moree, Dana | |
dc.creator | Bigmore, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T12:42:45Z | |
dc.date.available | 2020-08-26T12:42:45Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/49029 | |
dc.description.abstract | Tato práce se soustřeďuje na projekty multikulturní výchovy, které jsou nabízeny organizacemi občanského sektoru, a sleduje jejich udržitelnost. V teoretické části shromažďuje teoretické poznatky týkající se vývoje a vymezení multikulturní výchovy v ČR, hledá způsob jak projekt multikulturní výchovy definovat a snaží se o teoretické uchopení tématu udržitelnosti projektu. Praktická část práce obsahuje empirický výzkum zaměřený na udržitelnost projektů multikulturní výchovy v ČR. Popisuje změny, které nastaly v projektu ve fázi jeho udržitelnosti. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Synopsis This work focuses on multicultural education projects that are offered by civic sector organizations, and assesses thein sustainability. The theoretical part summarizes the theoretical knowledge concerning the development and the definitiv of multicultural education in the Czech Republic. It also attempts to clarify what the project of multicultural education entails, and tries to analyze the theoretical koncept of project sustainability. The practical part of the work includes empirici research on the sustainability of multicultural education project in the Czech Republic. It describes the ganges that occur during the sustainability phase of the project. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.subject | multikulturní výchova | cs_CZ |
dc.subject | projekt multikulturní výchovy | cs_CZ |
dc.subject | udržitelnost projektu | cs_CZ |
dc.subject | faktory udržitelnosti | cs_CZ |
dc.subject | organizace občanského sektoru | cs_CZ |
dc.subject | multicultural education | en_US |
dc.subject | multicultural education project | en_US |
dc.subject | project sustainability | en_US |
dc.subject | sustainability factors | en_US |
dc.subject | civic sector organizations | en_US |
dc.title | Udržitelnost projektů multikulturní výchovy nabízených organizacemi občanského sektoru a jejich kategorizace z hlediska úrovně udržitelnosti | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-10-20 | |
dc.description.department | Department of Civil Society Studies | en_US |
dc.description.department | Katedra studií občanské společnosti | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Humanities | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 72192 | |
dc.title.translated | The sustainability of multicultural education projects offered by NGOs, and their categorization in terms of the level of sustainability | en_US |
dc.contributor.referee | Deverová, Lenka | |
dc.identifier.aleph | 001395567 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Civil Sector Studies | en_US |
thesis.degree.discipline | Studia občanského sektoru | cs_CZ |
thesis.degree.program | Humanities | en_US |
thesis.degree.program | Humanitní studia | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta humanitních studií::Katedra studií občanské společnosti | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Humanities::Department of Civil Society Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Humanities | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FHS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Studia občanského sektoru | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Civil Sector Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Humanitní studia | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Humanities | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce se soustřeďuje na projekty multikulturní výchovy, které jsou nabízeny organizacemi občanského sektoru, a sleduje jejich udržitelnost. V teoretické části shromažďuje teoretické poznatky týkající se vývoje a vymezení multikulturní výchovy v ČR, hledá způsob jak projekt multikulturní výchovy definovat a snaží se o teoretické uchopení tématu udržitelnosti projektu. Praktická část práce obsahuje empirický výzkum zaměřený na udržitelnost projektů multikulturní výchovy v ČR. Popisuje změny, které nastaly v projektu ve fázi jeho udržitelnosti. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Synopsis This work focuses on multicultural education projects that are offered by civic sector organizations, and assesses thein sustainability. The theoretical part summarizes the theoretical knowledge concerning the development and the definitiv of multicultural education in the Czech Republic. It also attempts to clarify what the project of multicultural education entails, and tries to analyze the theoretical koncept of project sustainability. The practical part of the work includes empirici research on the sustainability of multicultural education project in the Czech Republic. It describes the ganges that occur during the sustainability phase of the project. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra studií občanské společnosti | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013955670106986 | |