Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy
Customer Loyalty Benefits: Three Views
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/50196Identifikátory
SIS: 105084
Kolekce
- Kvalifikační práce [18289]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Lopušník, Ondřej
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Ekonomie
Katedra / ústav / klinika
Institut ekonomických studií
Datum obhajoby
14. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
zákaznické věrnostní programy, bariéra vstupu na trh, náklady na změnu dodavatele, cenová diskriminace, loajalita, frequent flyer programyKlíčová slova (anglicky)
Customer loyalty benefits, barrier to entry, switching costs, price discrimination, loyalty, frequent flyer programmesUNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut ekonomických studií Martin Kuš Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy Bakalářská práce Praha 2011 Abstrakt Tato bakalářská práce popisuje mechanismus zákaznických věrnostních programů z několika perspektiv. Práce si vytyčuje několik hlavních cílů. Prvním cílem je seznámit čtenáře s problematikou věrnostních programů v kontextu marketingové praxe. Dalším cílem je popsat dopad věrnostních programů na firmy a jejich zákazníky pomocí mikroekonomické teorie. Třetím cílem je porovnat závěry teoretických modelů s výsledky relevantních empirických analýz. Posledním cílem je představit věrnostní programy z experimentálního úhlu pohledu - jako problém principála a agenta - a vyvodit závěry z celé práce.
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut ekonomických studií Martin Kuš Trojí pohled na zákaznické věrnostní programy Bakalářská práce Praha 2011 Abstract This thesis describes the mechanism of customer loyalty programmes from several views. We have defined few main objectives. The first objective is to introduce reader to loyalty programmes from the marketing perspective. The next aim is to describe the impact of customer loyalty programmes on firms and customers from the perspective of microeconomic theory. The third objective is to compare conclusions of theoretical models with the results of relevant empirical analyses. The last aim is to depict customer loyalty programmes as a principal-agent problem and draw the conclusions.