Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester
Identification of Training needs for Nurses
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/50547Identifikátory
SIS: 82967
Kolekce
- Kvalifikační práce [4585]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Svobodová, Dana
Fakulta / součást
1. lékařská fakulta
Obor
Všeobecná sestra
Katedra / ústav / klinika
Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Praze
Datum obhajoby
31. 1. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova. 1. lékařská fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
všeobecná sestra, vzdělávání, potřeba, motiv, učení, formy celoživotního vzděláváníKlíčová slova (anglicky)
Nurse, education, need, motive, learning, forms of continuing educationBALÁČKOVÁ, Veronika. Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester. Bakalářská práce na téma Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester se zabývá motivy a důvody všeobecných sester pro další vzdělávání. Věnuje se historii vzdělávání všeobecných sester ve světě a v České republice, mezinárodním kritériím pro kvalifikační přípravu všeobecných sester a jejich pohledem na současný systém vzdělávání. Analyzuje potřebu vzdělávání a motivy k učení, přibližuje také faktory ovlivňující učení. V závěru se věnuje formám celoživotního vzdělávání. V empirické části zkoumá důvody a motivy dalšího vzdělávání všeobecných sester v současnosti a zároveň hodnotí názor všeobecných sester na tuto problematiku. Klíčová slova: všeobecná sestra, vzdělávání, potřeba, motiv, učení, formy celoživotního vzdělávání
BALÁČKOVÁ, Veronika. Identification of Training needs for Nurses. This Bachelor's thesis on the Identification of Training needs for Nurses deals with the reasons and motives for further education of nurses. It discusses the history of nursing education both internationally and in the Czech Republic, international criteria for nursing qualifications, and nurses' views of the current educational system. The thesis analyzes educational needs and motivations for training, and touches on factors affecting learning. The conclusion is devoted to forms of lifelong learning. The empirical section examines reasons and motivations for continuing nursing education at present and also assesses nurses' opinions on this issue. Keywords: Nurse, education, need, motive, learning, forms of continuing education