Organizace sportovně hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010"
Organising sport&music event ,,bm(X)treme fest 2010"
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/50795Identifikátory
SIS: 86374
Kolekce
- Kvalifikační práce [8709]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Honzárek, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
1. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
SWOT analýza, elektronické dotazování, interview, sportovní management, sponzoring, marketingKlíčová slova (anglicky)
SWOT analysis, elektronical interviewing, interview, sports management, sponsorship, marketingNázev: Organizace sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" Cíle práce: Cílem mé bakalářské práce je analyzovat nedostatky při pořádání sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" a vytvořit návrhy na jejich odstranění. Metody: Pro dosažení cílů jsem zvolil jako vhodné metody SWOT analýzu pro rozbor silných a slabých stránek, odhad příležitostí a hrozeb akce, elektronické dotazování a interview. Výsledky: Práce poukazuje na možnosti, jak zefektivnit pořádání sportovně-hudebního festivalu a dále se vyvarovat chybám z minulých ročníků. Klíčová slova: SWOT analýza, elektronické dotazování, interview, sportovní management, sponzoring a marketing.
Title: Organising sport&music event ,,bm(X)treme fest 2010" Goals: The aim of my bachelor thesis is to analyze shortcomings in organizing sport&music event ,,bm(X)treme fest 2010" and create proposals for their elimination. Methods: To achieve the goals I have chosen SWOT analysis as a suitable method for the analysis of the strengths, weaknesses, opportunities and threats of event, electronic polling and interviews. Results: The work points possibilities to streamline the organization of sports and music festival and also to avoid the mistakes of the past years. Keywords: SWOT analysis, elektronical interviewing, interview, sports management, sponsorship, marketing