dc.contributor.advisor | Čedík, Miloslav | |
dc.creator | Kohoutková, Terezie | |
dc.date.accessioned | 2017-05-15T16:15:29Z | |
dc.date.available | 2017-05-15T16:15:29Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/52330 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá zneužíváním informačních a komunikačních technologií zejména pak v kyber prostoru. V první části práce je popsána šikana, která velmi souvisí s kyberšikanou. Nejprve jsou uvedeny znaky šikany, jak lze ublížit. Důležitý je vývoj šikany ve skupině. Další část se zabývá právě zmiňovanou kyberšikanou. Příbuzné fenomény kyberšikany, jako je cyberstalking, cyber grooming, child grooming a happy slapping. Také druhy kyberšikany, kterými lze oběti ublížit. Poslední část se zabývá výzkumným šetřením, pomocí dotazníku. Který zkoumá nástrahy ICT, co mladí lidé považují právě za nástrahy, jak často tráví na počítači a zda ví co to kyberšikana znamená. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This bachelor's thesis deals with misuse of information and communication technologies especially in cyber space. There is a description of bullying in first part which is much related with cyber bullying. It is listed how is possible to hurt - signs of bullying, at first. Bullying development is important in groups. Another part is about already mentioned cyber bullying. Related phenomena of cyber bullying like cyber stalking, cyber grooming, child grooming and happy slapping. Also kinds of cyber bullying as an instrument how is possible to harm victims. The last part of the bachelor's thesis deals with the survey research by questionnaire. The questionnaire examines the ICT ambushes, what is considered by young people as an ambush, how often they spend time on the computer and if they know what cyber bullying means. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | agresor | cs_CZ |
dc.subject | kyberagresor | cs_CZ |
dc.subject | internet | cs_CZ |
dc.subject | kyberšikana | cs_CZ |
dc.subject | oběť | cs_CZ |
dc.subject | šikana | cs_CZ |
dc.subject | Facebook | cs_CZ |
dc.subject | informační a komunikační technologie | cs_CZ |
dc.subject | aggressor | en_US |
dc.subject | cyber aggressor | en_US |
dc.subject | Internet | en_US |
dc.subject | Cyber bullying | en_US |
dc.subject | bullying | en_US |
dc.subject | victim | en_US |
dc.subject | Facebook | en_US |
dc.subject | ICT | en_US |
dc.title | Kyberšikana na školách | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-06-13 | |
dc.description.department | HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 126264 | |
dc.title.translated | Cyberbullying at the school | en_US |
dc.contributor.referee | Cimrmannová, Tereza | |
dc.identifier.aleph | 001600199 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Social and Charity Work | en_US |
thesis.degree.discipline | Sociální a charitativní práce | cs_CZ |
thesis.degree.program | Sociální práce | cs_CZ |
thesis.degree.program | Social Work | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociální a charitativní práce | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Social and Charity Work | en_US |
uk.degree-program.cs | Sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Social Work | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce se zabývá zneužíváním informačních a komunikačních technologií zejména pak v kyber prostoru. V první části práce je popsána šikana, která velmi souvisí s kyberšikanou. Nejprve jsou uvedeny znaky šikany, jak lze ublížit. Důležitý je vývoj šikany ve skupině. Další část se zabývá právě zmiňovanou kyberšikanou. Příbuzné fenomény kyberšikany, jako je cyberstalking, cyber grooming, child grooming a happy slapping. Také druhy kyberšikany, kterými lze oběti ublížit. Poslední část se zabývá výzkumným šetřením, pomocí dotazníku. Který zkoumá nástrahy ICT, co mladí lidé považují právě za nástrahy, jak často tráví na počítači a zda ví co to kyberšikana znamená. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor's thesis deals with misuse of information and communication technologies especially in cyber space. There is a description of bullying in first part which is much related with cyber bullying. It is listed how is possible to hurt - signs of bullying, at first. Bullying development is important in groups. Another part is about already mentioned cyber bullying. Related phenomena of cyber bullying like cyber stalking, cyber grooming, child grooming and happy slapping. Also kinds of cyber bullying as an instrument how is possible to harm victims. The last part of the bachelor's thesis deals with the survey research by questionnaire. The questionnaire examines the ICT ambushes, what is considered by young people as an ambush, how often they spend time on the computer and if they know what cyber bullying means. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016001990106986 | |