Zobrazit minimální záznam

"Become a detective" - Topic work focused on forensic analysis
dc.contributor.advisorŠulcová, Renata
dc.creatorUherčíková, Gabriela
dc.date.accessioned2017-05-15T17:43:10Z
dc.date.available2017-05-15T17:43:10Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52642
dc.description.abstractUHERČÍKOVÁ, G. : "Staň se detektivem" (Školní projekt zaměřený na forenzní analýzu). Diplomová práce. Praha, Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, KUDCH, 2013. Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu projektu pro žáky středních škol na téma "Staň se detektivem". Jedná se o komplexní projekt, který je orientován nejen na poznatky z biologie a chemie, ale i na forenzní analýzu. V teoretické části je vypracována obecná tvorba projektu, forenzní analýza, daktyloskopie, DNA a kvalitativní analýza. Teorie žákům i učitelům pomůže pochopit danou problematiku. V praktické části je zpracován celý projekt včetně pracovních listů s autorským řešením pro učitele. Pracovní listy jsou navrženy tak, aby pomohly žákům celý projekt zvládnout. Přílohou diplomové práce jsou všechny materiály, které jsou určeny pro žáky. Projekt byl testován, dne 30. 4. 2013, v laboratoři Katedry učitelství a didaktiky chemie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Projektu se zúčastnilo 13 žáků z Gymnázia Omská, Praha 10.cs_CZ
dc.description.abstractUHERČÍKOVÁ, G. : "Become a detective" (Topic work focused on forensic analysis). Master thesis. Prague, Charles University in Prague, Faculty of Science, Department of Teaching & Didacties of Chemistry, 2013. This thesis deals with the preparation of a draft project for secondary school students on the theme "Become a detective." This is a complex project that is focused not only on the information of biology and chemistry, but also for forensic analysis. The theoretical part is focused on a general production project, forensic analysis, fingerprints, DNA and qualitative analysis. Theory of this part helps pupils and teachers to understand the problem. The practical part contains the whole project within worksheets to copyright solution for teachers. Worksheets are designed to help students manage the entire project. Materials designed for students are attached to this thesis. The project was tested on 30. 4. 2013 in the laboratory of the Department of Teaching and Didactics of Chemistry, Faculty of Science, Charles University in Prague. The project involved 13 pupils from Gymnasium Omská, Prague, 10.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectprojektové vyučovánícs_CZ
dc.subjectforenzní analýzacs_CZ
dc.subjectchemické pokusycs_CZ
dc.subjectproject teachingen_US
dc.subjectforensic analysicen_US
dc.subjectchemical experimentsen_US
dc.title"Staň se detektivem" - Školní projekt zaměřený na forenzní analýzucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-04
dc.description.departmentDepartment of teaching and Didactics of Chemistryen_US
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId66854
dc.title.translated"Become a detective" - Topic work focused on forensic analysisen_US
dc.contributor.refereeZákostelná, Barbora
dc.identifier.aleph001627710
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Chemistry for Secondary Schools - Training Teachers of Mathematics at Higher Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství chemie pro střední školy - Učitelství matematiky pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programChemiecs_CZ
thesis.degree.programChemistryen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of teaching and Didactics of Chemistryen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství chemie pro střední školy - Učitelství matematiky pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Chemistry for Secondary Schools - Training Teachers of Mathematics at Higher Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csChemiecs_CZ
uk.degree-program.enChemistryen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csUHERČÍKOVÁ, G. : "Staň se detektivem" (Školní projekt zaměřený na forenzní analýzu). Diplomová práce. Praha, Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, KUDCH, 2013. Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu projektu pro žáky středních škol na téma "Staň se detektivem". Jedná se o komplexní projekt, který je orientován nejen na poznatky z biologie a chemie, ale i na forenzní analýzu. V teoretické části je vypracována obecná tvorba projektu, forenzní analýza, daktyloskopie, DNA a kvalitativní analýza. Teorie žákům i učitelům pomůže pochopit danou problematiku. V praktické části je zpracován celý projekt včetně pracovních listů s autorským řešením pro učitele. Pracovní listy jsou navrženy tak, aby pomohly žákům celý projekt zvládnout. Přílohou diplomové práce jsou všechny materiály, které jsou určeny pro žáky. Projekt byl testován, dne 30. 4. 2013, v laboratoři Katedry učitelství a didaktiky chemie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Projektu se zúčastnilo 13 žáků z Gymnázia Omská, Praha 10.cs_CZ
uk.abstract.enUHERČÍKOVÁ, G. : "Become a detective" (Topic work focused on forensic analysis). Master thesis. Prague, Charles University in Prague, Faculty of Science, Department of Teaching & Didacties of Chemistry, 2013. This thesis deals with the preparation of a draft project for secondary school students on the theme "Become a detective." This is a complex project that is focused not only on the information of biology and chemistry, but also for forensic analysis. The theoretical part is focused on a general production project, forensic analysis, fingerprints, DNA and qualitative analysis. Theory of this part helps pupils and teachers to understand the problem. The practical part contains the whole project within worksheets to copyright solution for teachers. Worksheets are designed to help students manage the entire project. Materials designed for students are attached to this thesis. The project was tested on 30. 4. 2013 in the laboratory of the Department of Teaching and Didactics of Chemistry, Faculty of Science, Charles University in Prague. The project involved 13 pupils from Gymnasium Omská, Prague, 10.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.identifier.lisID990016277100106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV