Zobrazit minimální záznam

Semiotics of point of sale and product merchandising
dc.contributor.advisorKladný, Tomáš
dc.creatorPlecitá, Michaela
dc.date.accessioned2020-08-17T14:40:14Z
dc.date.available2020-08-17T14:40:14Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57062
dc.description.abstractDiplomová práce Sémiotika místa prodeje a merchandising produktu se zaměřuje na studování prostoru jako sémiotického fenoménu. Prostor zde bude analyzován z hlediska klíčových pojmů, jako je orientace a identifikace. Práce bude vycházet z porovnání různých prostorů určených ke konzumaci, kde prostor bude vnímán jako umělé místo, jehož pozice se mění spolu s vývojem společnosti. Nosným tématem celé práce bude upořádání prostoru, tedy idea, jakým způsobem se lidé v prostoru nákupního centra pohybují, v paralele s městem. Nákupní centrum tak bude terčem mého zájmu, kde budu analyzovat chování člověka v závislosti na bodech, které si v rámci nákupního centra vytyčím. Cílem práce bude zjistit, co ovlivňuje chování nakupujícího, jaké techniky v rámci míst prodeje jsou k jeho motivaci užívány, a jakým způsobem vůbec značka svou pozici buduje. Metodou výzkumu bude sémiotická analýza.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis Semiotics of point of sale and product merchandising focuses on studying space as a semiotic phenomenon. Space here will be analyzed in terms of key concepts, such as orientation and identification. The diploma thesis will be based on a comparison of different spaces for consumption, where the space will be perceived as artificial place, whose position is changing according to the development of society. The main theme of diploma thesis will be arrangement of the space, that means idea how the people in the area of shopping centers are moving in parallel with the city. Shopping center will be the target of my interest, where I will analyze behavior of man depending on the point, which I will lay out in the shopping center. The aim of the thesis is to find out influences of buyer's behavior, what techniques are used in the point of sale and how brand builds his position. The research method will be semiotic analysis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectSemioticsen_US
dc.subjectpoint of saleen_US
dc.subjectplaceen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectmerchandisingen_US
dc.subjectidentificationen_US
dc.subjectorientationen_US
dc.subjectSémiotikacs_CZ
dc.subjectmísto prodejecs_CZ
dc.subjectprostorcs_CZ
dc.subjectproduktcs_CZ
dc.subjectmerchandisingcs_CZ
dc.subjectidentifikacecs_CZ
dc.subjectorientacecs_CZ
dc.titleSémiotika místa prodeje a merchandising produktucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-25
dc.description.departmentKatedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Electronic Culture and Semioticsen_US
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.repId132065
dc.title.translatedSemiotics of point of sale and product merchandisingen_US
dc.contributor.refereePoštulka, Filip
dc.identifier.aleph001628248
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineElectronic Culture and Semioticsen_US
thesis.degree.disciplineElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Electronic Culture and Semioticsen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
uk.degree-discipline.enElectronic Culture and Semioticsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Sémiotika místa prodeje a merchandising produktu se zaměřuje na studování prostoru jako sémiotického fenoménu. Prostor zde bude analyzován z hlediska klíčových pojmů, jako je orientace a identifikace. Práce bude vycházet z porovnání různých prostorů určených ke konzumaci, kde prostor bude vnímán jako umělé místo, jehož pozice se mění spolu s vývojem společnosti. Nosným tématem celé práce bude upořádání prostoru, tedy idea, jakým způsobem se lidé v prostoru nákupního centra pohybují, v paralele s městem. Nákupní centrum tak bude terčem mého zájmu, kde budu analyzovat chování člověka v závislosti na bodech, které si v rámci nákupního centra vytyčím. Cílem práce bude zjistit, co ovlivňuje chování nakupujícího, jaké techniky v rámci míst prodeje jsou k jeho motivaci užívány, a jakým způsobem vůbec značka svou pozici buduje. Metodou výzkumu bude sémiotická analýza.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis Semiotics of point of sale and product merchandising focuses on studying space as a semiotic phenomenon. Space here will be analyzed in terms of key concepts, such as orientation and identification. The diploma thesis will be based on a comparison of different spaces for consumption, where the space will be perceived as artificial place, whose position is changing according to the development of society. The main theme of diploma thesis will be arrangement of the space, that means idea how the people in the area of shopping centers are moving in parallel with the city. Shopping center will be the target of my interest, where I will analyze behavior of man depending on the point, which I will lay out in the shopping center. The aim of the thesis is to find out influences of buyer's behavior, what techniques are used in the point of sale and how brand builds his position. The research method will be semiotic analysis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016282480106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV