Zobrazit minimální záznam

Quality Improvement Process Support at Social Service
dc.contributor.advisorŠtegmannová, Ingrid
dc.creatorZahrádková, Simona
dc.date.accessioned2020-08-17T11:04:28Z
dc.date.available2020-08-17T11:04:28Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57724
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá podporou procesu zvyšování kvality u poskytovatele sociálních služeb v Domově pro seniory, Zahradní Město v Praze. Teoretická část diplomové práce zachycuje vývoj sociálních služeb v souvislosti se společenskými a legislativními změnami, teoreticky se zabývá oblastmi, které souvisí s procesem řízení změny tj. kvalitou sociálních služeb, organizační kulturou a konflikty. V praktické části jsou popsány činnosti vedoucí ke změně. S použitím kvalitativních a kvantitativních výzkumných metod byl sledován proces naplňování hlavního cíle práce tj. zvýšení kvality poskytované sociální služby. Metodou focus group byla ověřena úspěšnost plánovaného procesu v praxi poskytovatele sociální služby. V závěrečné části práce přináším svoji reflexi procesu jak z hlediska účastníka procesu, tak z hlediska manažerské zkušenosti. Zároveň v krátkosti sděluji svou představu dalšího rozvoje organizace. Vzhledem k výsledkům evaluační fáze výzkumu lze říci, že hlavní cíl práce tj. zvýšení kvality poskytované sociální služby byl splněn. Taktéž lze konstatovat, že se úspěšně podařilo naplnit dílčí cíle diplomové práce tj. popsat proces akčního výzkumu, definovat opory a překážky procesu. KLÍČOVÁ SLOVA Proces zvyšování kvality, změna, klíčový pracovník, kvalita, poskytovatel sociální služby,...cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with support of quality increasing process at social service provider in Domov pro seniory, Zahradní Město in Prague. The theoretical part intercepts a development of social services in context of social and legislative changes, theoretically deals with spheres which relate with change management process i.e. quality of social services, organizational culture and conflicts. With use of qualitative and quantitative methods was followed process of main aim filling of thesis i.e. quality increasing of provided social service. By focus group method was verified successfulness of planned process in praxis of social service provider. Final part of thesis contains my reflection of process from process participant view and from managerial practice view. I also give out my vision of further organization progress shortly. Considering to results of research evaluative phase it is possible to say that main aim of thesis i.e. quality increasing process of provided social service was fulfilled. It is possible to note that partial aims of diploma thesis were successfully fulfilled too i.e. describe action research process, define process pillars and barriers. KEY WORDS Quality Increasing Process, Change, Key Worker, Quality, Social Service Provider, Action Research, Organizational Culture.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectQuality Increasing Processen_US
dc.subjectChangeen_US
dc.subjectKey Workeren_US
dc.subjectQualityen_US
dc.subjectSocial Service Provideren_US
dc.subjectAction Researchen_US
dc.subjectOrganizational Cultureen_US
dc.subjectProces zvyšování kvalitycs_CZ
dc.subjectzměnacs_CZ
dc.subjectklíčový pracovníkcs_CZ
dc.subjectkvalitacs_CZ
dc.subjectposkytovatel sociální službycs_CZ
dc.subjectakční výzkumcs_CZ
dc.subjectorganizační kulturacs_CZ
dc.titlePodpora procesu zvyšování kvality u poskytovatele sociální službycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-10-24
dc.description.departmentKatedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Management and Supervision in Social and Health Care Organisationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.repId99579
dc.title.translatedQuality Improvement Process Support at Social Serviceen_US
dc.contributor.refereeTomšů, Lena
dc.identifier.aleph001531651
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
thesis.degree.disciplineŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
thesis.degree.programSocial Policy and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Management and Supervision in Social and Health Care Organisationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
uk.degree-program.csSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Policy and Social Worken_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá podporou procesu zvyšování kvality u poskytovatele sociálních služeb v Domově pro seniory, Zahradní Město v Praze. Teoretická část diplomové práce zachycuje vývoj sociálních služeb v souvislosti se společenskými a legislativními změnami, teoreticky se zabývá oblastmi, které souvisí s procesem řízení změny tj. kvalitou sociálních služeb, organizační kulturou a konflikty. V praktické části jsou popsány činnosti vedoucí ke změně. S použitím kvalitativních a kvantitativních výzkumných metod byl sledován proces naplňování hlavního cíle práce tj. zvýšení kvality poskytované sociální služby. Metodou focus group byla ověřena úspěšnost plánovaného procesu v praxi poskytovatele sociální služby. V závěrečné části práce přináším svoji reflexi procesu jak z hlediska účastníka procesu, tak z hlediska manažerské zkušenosti. Zároveň v krátkosti sděluji svou představu dalšího rozvoje organizace. Vzhledem k výsledkům evaluační fáze výzkumu lze říci, že hlavní cíl práce tj. zvýšení kvality poskytované sociální služby byl splněn. Taktéž lze konstatovat, že se úspěšně podařilo naplnit dílčí cíle diplomové práce tj. popsat proces akčního výzkumu, definovat opory a překážky procesu. KLÍČOVÁ SLOVA Proces zvyšování kvality, změna, klíčový pracovník, kvalita, poskytovatel sociální služby,...cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals with support of quality increasing process at social service provider in Domov pro seniory, Zahradní Město in Prague. The theoretical part intercepts a development of social services in context of social and legislative changes, theoretically deals with spheres which relate with change management process i.e. quality of social services, organizational culture and conflicts. With use of qualitative and quantitative methods was followed process of main aim filling of thesis i.e. quality increasing of provided social service. By focus group method was verified successfulness of planned process in praxis of social service provider. Final part of thesis contains my reflection of process from process participant view and from managerial practice view. I also give out my vision of further organization progress shortly. Considering to results of research evaluative phase it is possible to say that main aim of thesis i.e. quality increasing process of provided social service was fulfilled. It is possible to note that partial aims of diploma thesis were successfully fulfilled too i.e. describe action research process, define process pillars and barriers. KEY WORDS Quality Increasing Process, Change, Key Worker, Quality, Social Service Provider, Action Research, Organizational Culture.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990015316510106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV