Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester
Educational needs identification of nurses
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/57807Identifikátory
SIS: 82973
Kolekce
- Kvalifikační práce [4585]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Prošková, Eva
Fakulta / součást
1. lékařská fakulta
Obor
Všeobecná sestra
Katedra / ústav / klinika
Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Praze
Datum obhajoby
11. 2. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova. 1. lékařská fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
všeobecná sestra, učení, vzdělávání, motivaceKlíčová slova (anglicky)
nurse, learning, education, motivationBakalářská práce má teoreticko - empirický charakter. Obsahem je zaměřená na problematiku identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester. Zabývá se historickým pohledem na vzdělávání sester ve světě i v České republice. Vytváří obecný pohled všeobecných sester na současný systém vzdělávání, zjišťuje potřeby vzdělávání. Empirická část zjišťuje motivaci a důvody dalšího vzdělávání, mapuje názory všeobecných sester spojených s touto problematikou. Klíčová slova: všeobecná sestra, učení, vzdělávání, motivace.
Bachelor's thesis have teoretical-empiric character. This work is focused on identification of educational needs of nurses. It deals with historici view of nurses education in the world and in the Czech republic. It formulates general view of nurses on present education system and it finds their education needs. Empiric part of thesis deals with motivation and reasons of next education and detects nurses opinions about these issues. Keywords: nurse, learning, education, motivation